یک روگذر شاخص در اهواز به نام شهدای غزه نام‌گذاری می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: روگذر میدان جمهوری پس از تکمیل، به نام شهدای غزه نام‌گذاری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمحمدعلی پورموسوی امروز _چهارشنبه بیست‌وششم مهرماه_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: امروز جامعه مسلمانان و جهانیان شاهد فاجعه‌ای دردناک و غیرانسانی در منطقه غزه هستند، خوزستان و مردم آن از دیرباز به دلایل مختلف قرابت‌هایی با مردم فلسطین داشته‌اند و نخستین شهید ایرانی در فلسطین، یک شهروند خوزستانی بوده است.

وی افزود: در حال حاضر با حادثه‌ای روبه‌رو هستیم که در ذهن هیچ انسانی نمی‌گنجد، این اتفاق شاید در طول تاریخ بی‌سابقه بوده است، چراکه به مکان‌هایی حمله شد که محل درمان و استراحت زخمی‌های سایر بمباران بود، این کار تنها از انسان‌های مسخ‌شده که احساس و عشق ندارند و تنها با روحیه خون‌خواری خود عمل می‌کنند، برمی‌آید.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: مسلمانان جهان هر زمان نقطه یا منطقه‌ای از آن‌ها مورد حمله و هدف قرار گیرد آن را به یک نشان، پرچم و علم مقابل دشمن تبدیل می‌کنند، چراکه ما مسلمانان نه‌تنها ترسی از شهادت نداریم، بلکه آن برای خود افتخار می‌دانیم.

وی اضافه کرد: بر اساس تصمیم شورای نام‌گذاری و به پیشنهاد شورای اسلامی شهر اهواز، روگذر میدان جمهوری پس از تکمیل به نام شهدای غزه نام‌گذاری می‌شود و نماد آن از هم‌اکنون در محل پروژه نصب خواهد شد.

کد خبر 697039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.