بمباران بیمارستان غزه ضعف اسرائیل را به تصویر کشید

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: بمباران بیمارستان در غزه و شهادت زنان و کودکان بی‌دفاع نشان از بزدلی و دستپاچگی اسرائیل دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرتیپ دوم پاسدار حمید خرمدل اامروز _چهارشنبه بیست‌وششم مهرماه_ در دهمین جشنواره مالک‌اشتر سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بمباران بیمارستان در غزه از بزدلی اسرائیل است.

وی افزود: رژیم غاصب اسرائیل در مقابل عملیات غرورآفرین طوفان‌الاقصی غافلگیر شد و دست زدن به بمباران بیمارستان در غزه و شهادت صدها نفر زن و کودک بی‌پناه، ناشی از دستپاچگی اسرائیل است که تلاش دارد با این وحشی‌گری وجهه ازدست‌رفته خود را بازسازی کند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: کشورهایی که تا دیروز صف کشیده بودند که با اسرائیل رابطه داشته باشند، امروز خاموش شده‌اند و پی برده‌اند که این رژیم تنها هیاهو دارد و به‌شدت آسیب‌پذیر است.

وی با اشاره به اینکه بعضی کشورها با تکیه بر رابطه با اسرائیل و دلخوش کردن به هیمنه پوشالی این رژیم سرکشی می‌کردند، تصریح کرد: غزه خود یک زندان بزرگ است و برای آمریکایی که ادعای ابرقدرتی دارد، فرستادن ناو جنگی برای جنگ در غزه نشان از ضعف و زبونی این کشور دارد.

به گزارش ایمنا، حاضران در این جشنواره همراه و همگام با مردم کشور با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

کد خبر 697021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.