رئیس سازمان محیط زیست بمباران بیمارستان «المعمدانی» را محکوم کرد

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب جعلی صهیونیستی در نوار غزه بر همبستگی کشورهای اسلامی و شکستن سکوت مجامع بین‌المللی درمقابل این جنایت تأکید کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، متن بیانیه علی سلاجقه درباره محکوم کردن جنایات رژیم غاصب جعلی صهیونیستی در نوار غزه به شرح زیر است:

«طوفان‌الاقصی و حماسه‌ای که جوانان جبهه مقاومت فلسطین آفریدند، واکنشی به سال‌ها جنایت و کشتار مردم بی‌گناه فلسطین در عین بی‌اعتنایی جهانیان و تلاشی برای رفع محاصره و انسدادی بود که بیش از ۷۰ سال است فلسطین عزیز را درگیر کرده است.

حماسه تاریخی که حماس خلق کرد، فوران خشم ملتی بود که تنها یک خواسته دارد و آن هم «رفع اشغال از خانه خود و حق تعیین سرنوشت برای ایجاد دولتی برآمده از رأی و اراده خویش است.»

این روزها شاهد جنایتی کم‌نظیر در غزه از سوی رژیمی هستیم که سیاست‌هایش از بدو تأسیس مبتنی بر تجاوزگری، اشغالگری، سرکوبگری، زمین‌خواری و توسعه شهرک‌سازی در فلسطین اشغالی بوده است.

رژیم غاصب جعلی صهیونیستی در این روزها در جلوی چشم همه مردم دنیا و در حالی که تک‌تک این جنایات در رسانه‌ها انعکاس پیدا کرده است، چندین‌هزار زن، کودک، پیر و جوان غیرنظامی را به قتل رسانده و به‌طور عامدانه بمباران مراکز پرجمعیت، مناطق مسکونی و بیمارستان‌ها را دنبال کرده که کشتار اخیر بیماران و مجروحان «بیمارستان المعمدانی غزه» هولناک‌ترین این جنایات است.

ما هم‌صدا با دیگر وجدان‌های بیدار در سراسر جهان، ضمن محکوم کردن جنایات اخیر رژیم جعلی صهیونیستی، خواستار اقدام فوری کشورهای اسلامی همچنین اقدام عاجل مجامع بین‌المللی برای جلوگیری از نسل‌کشی فلسطینیان و پایان جنایات وحشیانه در غزه هستیم.

امید است سران کشورهای اسلامی و مجامع بین‌المللی در اقدامی فوری درجهت خاتمه دادن به بمباران وحشیانه علیه مردم مظلوم فلسطین اقدام و تلاش همه‌جانبه‌ای برای رفع محاصره نوار غزه آغاز کنند.»

کد خبر 697007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.