واکنش‌ اهالی ورزش به حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه + عکس و فیلم

اهالی ورزش در جهان به حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان «المعمدانی» در نوار غزه که منجر به شهادت حداقل ۵۰۰ فلسطینی شد واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان «المعمدانی» در نوار غزه که منجر به شهادت حداقل ۵۰۰ فلسطینی شد، با موجی از محکومیت‌ها و ابراز انزجار در جهان مواجه شد. در این زمینه اهالی ورزش در کشور و دیگر کشورها برای همدردی با مردم غزه با انتشار پست یا تصاویری در فضای مجازی به این حمله واکنش نشان دادند.

شب گذشته و در ابتدای مسابقه تیم‌های ایران و قطر که درچارچوب دیدار پایانی تورنمنت چهار جانبه اردن برگزار می‌شد بازیکنان تیم کشورمان با چفیه‌هایی که بر گردنشان انداخته شده بود وارد زمین مسابقه شدند.

*پس از پیروزی پرگل تیم کشورمان در این دیدار و با تصمیم مسیئولان فدراسیون فوتبال در پی جنایت امشب رژیم‌صهیونیستی و بمباران بیمارستانی در غزه، مراسم اهدای جام به تیم‌های قهرمان و نایب‌قهرمان تورنمنت اردن لغو شد. همچنین فدراسیون فوتبال با صدور اطلاعیه‌ای نوشت: در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال ایران در تورنمنت اردن، اعضای تیم ملی با ابراز همدردی با مردم مظلوم غزه و شهدای جنایت رژیم صهیونیستی، این عنوان را به بویژه به شهدای حمله وحشیانه شب گذشته صهیونیست‌ها به بیمارستان غزه اهدا کردند.

اهدای جام قهرمانی تورنمنت اردن به مردم مظلوم غزه

*امروز نیز کمیته ملی المپیک با انتشار بیانیه‌ای در حمایت از مردم مظلوم فلسطین نوشت:

در متن بیانیه کمیته ملی المپیک آمده است: رژیم اشغالگر و جعلی صهیونیستی بار دیگر همچون ۷۰ سال گذشته در تداوم جنایات ننگین خود بر علیه ملت بر حق و مظلوم فلسطین،ضمن حملات بی رحمانه شبانه روزی بر علیه مردم بی دفاع، مظلوم، مقاوم و شجاع نوار غزه پس از محاصره کامل آن و قطع آب و برق، بمباران و تخر یب خانه های مسکونی، اینبار در حمله ددمنشانه دیگر خود به بیمارستانی در غزه با به شهادت رساندن صدها تن از مردم بی دفاع و مظلوم غزه بخصوص کودکان و زنان، خوی درندگی و سبعیت خود را به جهانیان نشان داد تا ثابت کند همچون ارباب خود، استکبار جهانی کوچک ترین اعتقاد و پایبندی به رعایت قواعد بین المللی در زمان جنگ ندارد. ضمن محکومیت شدید جنایات شنیع رژیم اشغالگر قدس در غزه و ابراز همدردی با ملت مظلوم فلسطین بخصوص خانواده های شهدای غزه،از جامعه جهانی و سازمان های بین المللی بویژه ملت های آزادی خواه جهان انتظار می رود ضمن محکومیت جنایات ضد بشری و نسل کشی رژیم جعلی صهیونیستی به وظایف و مسئولیت بین المللی خود دربررسی و محکومیت سریع این جنایات جنگی عمل نمایند. بدون تردید خون شهدای مظلوم غزه عزم ملت مقاوم و مجاهد فلسطین را برای آزاد سازی کشورشان از اشغالگران صهیونیستی جزم‌تر خواهد کرد. گفتنی است در پی جنایات جنگی و حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستان غزه و نسل کشی مردم مظلوم و بی دفاع این شهر، از سوی دولت امروز در سراسر کشور عزای عمومی اعلام شد.

*مسعود اوزیل ستاره سابق رئال و آرسنال در واکنش به این جنایت رژیم صهیونیستی نوشت: دلیلی در این دنیا است که هر روز و هر ساعت بر سر انسان های بی گناه و علی خصوص کودکان بمب ریخته شود تا آنها را قتل عام کنند؟! قطعا نه!!!!! این یک کابوس است. انسانیت کجاست؟ مردم؟؟

واکنش‌ اهالی ورزش به حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه + عکس و فیلم

*قلعه‌نویی: مجامع بین المللی علیه جنایت صهیونیست ها و کشتار مردم غزه ورود کنند

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: ۲ حادثه ناگوار را پس از بازی شنیدیم. ابتدا بمباران مردم مظلوم غزه است که اتقاق بسیار ناگواری است. واقعا توقع داریم مجامع بین‌المللی ورود کنند چون مردم بی‌گناه کشته و شهید می‌شوند. باید به این موضوع رسیدگی شود. مرتضی پورعلی‌گنجی هم مصدوم شد که امیدواریم چیزی نباشد.

*باشگاه سپاهان در حمایت از مردم غزه بیانیه زیر را صادر کرد:

"جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی مربوط به امروز و دیروز نیست و از ۷۵ سال قبل آغاز شده و در روزهای اخیر شاهد جنایت جنگی و کشتار دسته جمعی مردم مظلوم غزه توسط این رژیم کودک‌کش هستیم.

در حالی که رژیم صهیونسیتی حملات وحشیانه خود را روز به روز بیشتر کرده و حتی در جنایتی بی‌سابقه بیمارستان المعمدانی غزه را مورد اصابت بمب‌های جنگی قرار دادند، جامعه جهانی در قبال این جنایات و کشتارها سکوت کرده و هیچ تلاشی در قبال پایان یافتن این حملات غیرانسانی نمی‌کند.

باشگاه سپاهان به عنوان عضوی از جامعه شریف ورزش ایران اسلامی، ضمن محکوم کردن این جنایات یادآور می‌شود که مردم فلسطین صاحبان واقعی آن سرزمین هستند. یقین داریم به فضل الهی و با همت جوانان و مردم مظلوم فلسطین، شاهد آزادی قدس شریف و زوال رژیم خونخوار صهیونیستی خواهیم بود. پیروزی مقاومت وعده‌ شیرین الهی پس از تحمل مصیبت‌ها و سختی‌هاست."

ادای احترام به شهدای غزه در مسابقات لیگ برتر و لیگ یک

 روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران، ضمن محکومیت اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در کشتار مردم مسلمان غزه و به ویژه قتل عام بیماران، کودکان و زنان بی پناه در بیمارستان المعمدانی، و به منظور ادای احترام به شهدای غزه و همدردی با بازماندگان تمامی مسابقات هفته ششم لیگ برتر و مسابقات هفته هشتم  لیگ یک در سراسر کشور با یک دقیقه سکوت و قرائت فاتحه برای شهدا آغاز خواهد شد.

بیانیه سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان در پی محکومیت جنایت اخیر رژیم غاصب صهیونستی

بسم الله القاصم الجبارین جنایت وحشیانه و دهشتناک گروههای قتل و کشتار صهیونیستها در اقدام حمله به بیمارستان المعمدانی عرق شرم بر پیشانی بشریت نشاند یقینا این کشتار وحشیانه ادامه قتل‌های دیریاسین ، صبرا و شتیلاست، و این جنایت‌ها چهره واقعی رژیم کودک کش پست تر از حیوان و حامی شیطانش آمریکا جنایتکار را نشان داده است. سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان در کنار جامعه ورزش و جوانان ضمن محکومیت شدید این جنایت هولناک که بار اندوهش کمر هر انسان آزاده در سر تا سر جهان را خم می کند، خواستار واکنش سریع و تحرک فوری امت اسلامی و آزاده می گردد.

مقاومت مردم فلسطین علیه اشغال و تجاوزات رژیم منحوس اسرائیل، مظهر کامل «حق ذاتی بر دفاع مشروع» است. رفتار رژیم اسرائیل علیه مردم فلسطین از جمله در منازعه اخیر مُبَیِّن نقض آشکار تمامی اصول حقوق بین‌الملل و بشر دوستانه می‌‍باشد هر چند که در دنیای حیوان‌هایی همچون رژیم غاصب صهیونیستی حقوق بشر معنایی ندارد. ضمن عرض تسلیت ، انتظار می‌رود جامعه ورزش و جوانان، هیئت های ورزشی استان ، باشگاههای فرهنگی ورزشی ، فرد فرد مدیران،اساتید،مربیان، قهرمانان حوزه ورزش نیز همراه با آحاد امت حزب الله با حمایت از مردم مظلوم فلسطین با صدور بیانیه و حضور همه جانبه خود در راهپیمایی امروز چهارشنبه ۲۶ مهر ماه ساعت ۱۵:۰۰ عصر که به صورت سراسری در کل کشور انجام می شود بار دیگر جنایت‌های ظالمان صهیونیست علیه مردم مظلوم و بی دفاع غزه را محکوم نمایند.

سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان

*تکمیل می‌شود..

کد خبر 697004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    0 0
    اما بنازم مدیری، ترانه ترامپ دوستی، آنجلا نجولی بشردوست، ترامپ کریمی و ترامپ دایی، کتایون بادی،مسیح ترامپ نژاد،که برای فوت ناخواسته مهسا امینی ناراحت می‌شوند و یقه پاره می‌کنند اماوقتی صدها نفر ایرانی بخاطر خانواده خوب و مهربان و انسان دوست مهسا، به بدترین شکل ممکن مردند، هیچ نگفتند. و امروز کهرئیس جمهور پست و وحشی کشور آمریکا بیش از 7 هزار کودک، مرد و زن فلسطینی را تکه تکه می‌کنند، سکوت کرده اند. معلوم می‌شود که درد شما فوت یک دختر نبوده است. و اگر این است فضیلت اهل هنر،خنکا کسی که بی هنر است.
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    0 0
    اسرائیل و آمریکا وحشی! هم مرگ بر جهان شما نیز بگذرد، هم رونق زمان شما نیز بگذرد آب اجل که هست گلولیر خاص و عام، بر حلق و بر دهان شما نیز بگذرد ای تیغتان چو نیزه برای ستم دراز، این تیزی سنان شما نیز بگذرد چون داد عادلان به جهان در بقا نکرد، بیداد ظالمان شما نیز بگذرد آن کس که اسب داشت غبارش فرو نشست، گرد سم خران شما نیز بگذرد بادی که در زمانه بسی شمع ها بکشت، هم بر چراغدان شما نیز بگذرد زین کاروانسرای بسی کاروان گذشت، ناچار کاروان شما نیز بگذرد ای تو رمه سپرده به چوپان گرگ طبع، این گرگی شبان شما نیز بگذرد در مملکت چو غرش شیران گذشت و رفت، این عوعو سگان شما نیز بگذرد