ایجاد منابع مالی پایدار در دستور کار شهرداری‌ها باشد

استاندار سمنان گفت: شهرداری‌های استان سمنان باید در راستای تقویت عملکرد خود به دنبال ایجاد منابع مالی پایدار، تامین مالی مطلوب و خودکفایی باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمحمدرضا هاشمی امروز _چهارشنبه بیست‌وششم مهرماه_ در دومین نشست شورای سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان اظهار کرد: شهرداری‌های استان سمنان باید در راستای تقویت عملکرد خود به دنبال ایجاد منابع مالی پایدار و تأمین مالی مطلوب و خودکفایی باشند.

وی افزود: لازم است سازمان همیاری شهرداری‌های استان، اولویت واگذاری پروژه‌هایی که از لحاظ قانونی منعی ندارد را به شهرداری‌های استان اختصاص دهد.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: از محل سفر دور نخست رئیس‌جمهور به استان سمنان حدود ۲۰ دستگاه اتوبوس به تقویت خدمات شهرداری‌های استان اختصاص پیدا کرد که نیاز است در راستای امیدآفرینی و جهاد تبیین، این موضوع اطلاع‌رسانی شود.

هاشمی اضافه کرد: نیاز است شهرداری‌های استان سمنان برنامه‌ریزی ویژه‌ای را به منظور تحقق مشارکت حداکثری در امر انتخابات تدبیر کنند.

وی تصریح کرد: ظرفیت اعتباری مطلوبی در سطح کشور تحت اختیار سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور وجود دارد و سازمان همیاری شهرداری‌های استان می‌تواند برای بهره‌مندی هرچه بیشتر از این بخش، ارتباطات خود را با مرکز تقویت کند.

کد خبر 696996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.