راه ما برای رسیدن به المپیک پاریس بسیار سخت است

مربی تیم ملی هندبال گفت: مسابقات قطر سخت و دشوار است و فقط تیم قهرمان به المپیک پاریس صعود می‌کند و نمی‌توانیم به‌راحتی با وجود تیم‌های قدرتمندی مثل قطر به المپیک پاریس راه پیدا کنیم و باید تلاش کنیم تا حداقل جزو چهار تیم بالای جدول باشیم.

شهداد مرتجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره عملکرد تیم کشورمان در مسابقات هانگژو اظهار کرد: بازی‌های هانگژو در سطح بالایی برگزار شد، به جز تیم ژاپن که چند بازیکن خود را که در اروپا بازی می‌کنند به همراه نداشت، تیم‌های دیگر مثل قطر بحرین کویت چین و عربستان همه کامل و با قدرت به این مسابقات آمده بودند.

وی افزود: متأسفانه تیم ملی هندبال ایران هم دو بازیکن خود را به دلیل اجازه ندادن تیم‌های اروپاییشان برای حضور در بازی‌های آسیایی، در اختیار نداشت و با توجه به زمان اندکی که تا مسابقات داشتیم و نداشتن بازیکن اضافه در بعضی از پست‌ها، نتوانستیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

مربی تیم ملی هندبال ایران ادامه داد: با وجود تلاش‌های فدراسیون برای برگزاری اردوهای مختلف و برنامه‌های کادر فنی و بازیکنان تیم هندبال، آن چیزی که می‌خواستیم اتفاق نیفتاد و موفق به کسب نتیجه قابل قبول نشدیم.

وی تصریح کرد: به نظر من اگر وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک توجه بیشتری به ورزش هندبال و تیم ملی داشته باشند تا ما بتوانیم اردوهای بهتر و بیشتری برگزار کنیم، هندبال می‌تواند در سطح آسیا روی سکو بایستد و افتخارآفرینی کند.

مرتجی تأکید کرد: فدراسیون هندبال با وجود وضع بد اقتصادی که داشت تلاش کرد تا اردوهای خوبی را در کشور صربستان برای تیم ملی فراهم کند و اگر دنبال کسب مدال و سکو هستیم باید حمایت‌های لازم انجام شود تا اردوهای برون‌مرزی بیشتری داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: من به دلیل مشغله‌هایی که داشتم از فدراسیون خواستم تا تیم ملی هندبال ایران را برای بازی‌های انتخابی المپیک همراهی نکنم و از علیرضا پاکدل تشکر می‌کنم که با درخواست من موافقت کرد؛ امیدواریم با تجربه‌ای که از مسابقات هانگژو کسب کردیم، در بازی‌های انتخابی المپیک پاریس که در قطر برگزار می‌شود، نتیجه خوبی بگیریم.

مربی تیم ملی هندبال گفت: مسابقات قطر سخت و دشوار است و فقط تیم قهرمان به المپیک پاریس صعود می‌کند و نمی‌توان به‌راحتی با وجود تیم‌های قدرتمندی مثل قطر به المپیک پاریس راه پیدا کنیم و باید تلاش کنیم تا حداقل جزو چهار تیم بالای جدول باشیم.

وی افزود: تیم قطر حریف اصلی و قدرتمند این مسابقات است به دلیل اینکه بازیکنان خارجی زیادی دارد که ملیت این کشور را دارند، راه ما برای رسیدن به المپیک پاریس بسیار سخت است.

کد خبر 696981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.