با جدیت پیگیر حقابه محیط زیست هستیم

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اصفهان گفت: به‌طور جدی پیگیر حقابه محیط زیست، رودخانه زاینده‌رود و تالاب گاوخونی هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن ساسانی امروز _چهارشنبه بیست‌وششم مهرماه_ در اختتامیه چهارمین جشنواره ملی داستان آب، ضمن محکومیت اقدام جنایتکاران رژیم صهیونیستی علیه مردم و کودکان غزه اظهار کرد: امید است این جنگ به نفع اسلام و فلسطین به پایان برسد.

وی افزود: این جشنواره از سال ۹۷ شروع به کار کرد و در سال‌های شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار شد و اکنون در اصفهان میزبان اختتامیه پنجمین دوره آن هستیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اصفهان گفت: در خصوص مسئله آب نیازمند آن هستیم که مباحثی که با تمدن اصفهان و ایران سازگار است را مکتوب و به نسل‌های بعد منعکس کنیم.

ساسانی تاکید کرد: در موضوع آب باید بتوانیم تصویری از مسئله بیافرینیم تا از آن در راستای بهبود مشکلات آب و ذخایر آب زیرزمینی قدم برداریم.

وی تصریح کرد: سال آبی گذشته وضعیت حوضه زاینده‌رود نرمال بود و به اندازه مطلوبی آب کشاورزی توزیع شد، اما بخش محیط زیست و تالاب گاوخونی کمتر مورد توجه قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اصفهان گفت: امیدواریم در سال آبی جدید با توجه به پیش‌بینی بارش‌ها، بتوانیم علاوه بر تأمین آب برای همه ذی‌نفعان از جمله حوزه کشاورزی، شرب و صنعت، محیط زیست، رودخانه زاینده‌رود و تالاب گاوخونی نیز گام مثبتی برداریم.

ساسانی تاکید کرد: به‌طور جدی پیگیر حقابه محیط زیست، رودخانه زاینده‌رود و تالاب گاوخونی هستیم.

کد خبر 696965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.