شکست تلخ برزیل مقابل اروگوئه + فیلم

تیم ملی فوتبال برزیل بامداد امروز در در چارچوب مسابقات انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶، مقابل اروگوئه قرار گرفت که با نتیجه دو بر صفر شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته چهارم مسابقات انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ بامداد امروز _چهارشنبه بیست‌وششم مهرماه_ در منطقه آمریکای جنوبی برگزار شد.

در یکی از دیدارهای مهم این هفته، تیم ملی فوتبال برزیل از ساعت ۳:۳۰ صبح به وقت ایران، در ورزشگاه سِنته‌ناریو شهر مونته‌ویدئو میهمان اروگوئه بود.

اروگوئه تحت هدایت مارسلو بیلسای آرژانتینی، تا قبل از این دیدار، یک برد یک مساوی و یک شکست، اندوخته بود و با ۴ امتیاز شرایط چندان خوبی نداشت‌.

تیم میزبان در دقیقه ۴۲ توسط داروین نونیز گل اول را زد و با برد به رختکن رفت‌. ضمن اینکه سرمربی سلسائو، قبل از پایان نیمه اول، مجبور شد نیمار را به علت مصدومیت، تعویض کند.

در نیمه دوم هم برزیل هرچه برای جبران گل خورده تلاش کرد، ناموفق بود تا اینکه نیکلاس دلا کروز حساب کار را برای میزبان دو بر صفر کرد. در نهایت هم بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

طلایی‌پوشان که بازی قبل را در خانه مقابل ونزوئلا با تساوی به پایان رسانده بودند، این دیدار را هم باختند تا این دور از رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶، به بدترین شکل ممکن برایشان، تمام شود.

شاگردان فرناندو دینیز ، اکنون با تیم ملی فوتبال آرژانتین که با ۱۲ امتیاز صدرنشین است، پنج امتیاز اختلاف دارند و لحظات سختی را پشت سر می‌گذارند.

کد خبر 696927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.