هر جبهه جریان مقاومت به‌تنهایی می‌تواند رژیم صهیونیستی را زمین‌گیر کند

رئیس فراکسیون مقاومت اسلامی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز هر جبهه از جریان مقاومت به‌تنهایی می‌تواند با رژیم صهیونیستی دست به گریبان شود و این رژیم را زمین‌گیر کند.

حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، پیرامون جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه اظهار کرد: همان‌طور که مشاهده می‌شود، در طول ۷۰ سال گذشته، یک ملت مظلوم چندسال محاصره‌شده و پابرهنه توانسته است، ضربه بی‌نظیری را به رژیم صهیونیستی کودک‌کش بزند و به تعبیر مقام معظم رهبری سازه‌های این رژیم را به هم بریزد و شکست ترمیم‌ناپذیر رقم بزند.

وی با اشاره به افزایش تلفات این جنگ افزود: طول کشیدن این عملیات درون خاک سرزمین‌های اشغالی مسئله مهمی است؛ با اینکه رژیم کودک‌کش صهیونیستی پشت جبهه و مناطق مسکونی را بمباران می‌کند، اما مردم فلسطین همچنان روحیه خود را حفظ کرده‌اند که همه این‌ها پیامی دارد.

رئیس فراکسیون مقاومت اسلامی مجلس تاکید کرد: همه دنیا به‌ویژه آمریکای جنایت‌کار که پشت این سگ هار ایستاده است و همه کسانی که این رژیم را حمایت کردند و همه فرصت‌طلبانی که مانند الهام علی‌اف، نوکر سرسپرده رژیم صهیونیستی در منطقه بوده‌اند، بدانند که جریان مقاومت نه تنها ضعیف نشده بلکه هر روز قوی‌تر شده است؛ امروز هر جبهه جریان مقاومت به‌تنهایی می‌تواند با رژیم صهیونیستی دست به گریبان شود و این رژیم را زمین‌گیر کند.

وی ادامه داد: همان‌طور که می‌دانید از یک طرف رزمندگان غزه حدود یک هفته است که درون اراضی اشغالی هستند و از طرفی دیگر جریان حزب‌الله پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را نابود کرده و به تصرف خود درآورده است.

حجت‌الاسلام فلاحی خاطرنشان کرد: هنوز رزمندگان یمنی حرکتی از خود نشان نداده‌اند و اگر بخواهند می‌توانند پایگاه‌های حساس این رژیم را مورد هدف قرار دهند.

وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه اسرائیل ۲۵ سال دیگر را نخواهد دید، نابودی این رژیم را تا پنج سال آینده دانست و گفت: پیرو پیام وزیر امور خارجه کشورمان به صهیونیست‌ها، اسرائیل باید به جنایات کودک‌کشی خود پایان دهد وگرنه این جبهه گسترده خواهد شد و پایانی سریع‌تر برای نابودی رژیم صهیونیستی را رقم خواهد زد.

کد خبر 696918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.