برد ۲ گله آرژانتین برابر پرو با حضور و گلزنی لیونل مسی + فیلم

تیم ملی فوتبال آرژانتین با عبور از سد پرو در هفته چهارم رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ (منطقه آمریکای جنوبی) مقتدرانه صدرنشین ماند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب هفته چهارم انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ بامداد امروز، بیست‌وششم مهرماه، در منطقه آمریکای جنوبی برگزار شد.

در یکی از دیدارهای مهم این هفته، تیم ملی فوتبال آرژانتین از ساعت ۵:۳۰ صبح به وقت ایران، در ورزشگاه ناسیونال دلیما میهمان پرو بود. یکی از نکات جالب توجه این بازی، بازگشت لیونل مسی به ترکیب آلبی سلسته، پس از گذراندن یک دوره مصدومیت بود.

شاگردان لیونل اسکالونی که از سه بازی قبلی، سه برد کسب کرده و صدرنشین بودند، با دبل اسطوره آرژانتینی خود، موفق شدند حریف را ببرند و همچنان در جایگاه اول جدول باقی بمانند.

دو نکته مهم دیگر در خصوص این رقابت، این بود که مسی در یک صحنه دروازه حریف را باز کرد اما خسوس ولانزوئلا داور بازی، حتی با استفاده از VAR آن را مردود اعلام کرد، در حالی که به نظر می‌رسید مدافع حریف آفساید را پر کرده و داور دچار اشتباه شده است‌. ضمن اینکه املینانو مارتینز دروازه آلبی سلسته، با بسته نگه‌داشتن دروازه خود، به رکورد ۷۲۰ دقیقه (۸ بازی) کلین‌شیت در ترکیب تیم ملی رسید.


کد خبر 696914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.