توانمندسازی مددجویان کرمانشاهی باید دنبال شود

استاندار کرمانشاه گفت: توانمندسازی و تقویت فرهنگ کار برای مددجویان کرمانشاهی باید دنبال شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد طیب صحرایی امروز_ سه‌شنبه، بیست‌وپنجم مهرماه_ در مراسم معارفه مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه که با حضور قائم مقام رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور، مدیرکل نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات کشور و جمعی از مسئولان استانی در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در مجموعه کمیته امداد باید سمت و سویی مشخص داشت و تفاوت بنیادین بین کار خیرخواهانه و غیر از آن را درک کرد.

وی افزود: مهم‌ترین نکته‌ای در انجام کار خیر مورد توجه باید باشد حراست و پاسبانی از کسانی است که به عنوان مددجو مخاطب مجموعه‌های حمایت‌کننده هستند.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اصل توانمندی در حوزه اشتغال‌زایی، تصریح کرد: راهبرد بسیار مهمی به نام توانمندسازی وجود دارد که برای پیاده‌سازی در مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: حمایت‌هایی که به مددجویان می‌شود نباید و بدون پشتوانه و صرفاً مالی باشد بلکه باید با حساب و کتاب و با نیت توانمندسازی نیازمندان اقدام شود.

صحرایی گفت: در فعالیت‌های کمک‌رسان باید تمرکز بر روی نسل نو سوق داده شود و مجموعه فعالیت‌های کمیته امداد نیز باید به این امر مهم پیوست شود.

وی بیان کرد: توانمندسازی، تقویت فرهنگ کار و… اقدامی است که باید برای نسل‌های بعدی با تلاش و تمرکز بیشتر بر مبنای توانایی‌های افراد مددجو دنبال شود.

کد خبر 696857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.