فلسفه تشکیل هیئت امنای بازار اصفهان سپردن کار به دست بازاریان است

رئیس اتاق اصناف اصفهان گفت: فلسفه تشکیل هیئت امنای بازار اصفهان این است که کار به دست خود بازاریان سپرده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نمکی‌زاده امروز_ سه‌شنبه بیست‌وپنجم مهرماه_ در جلسه هم‌اندیشی تشکیل هیئت امنای بازار اصفهان اظهار کرد: بازار از دیرباز فرهنگ‌سازی کرده و بازار آئینه تمام رخ فرهنگ ایران و ایرانی است.

وی افزود: بازار، در همه صحنه‌ها همچون پیروی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و … نقش‌آفرینی کرده است.

رئیس اتاق اصناف اصفهان ادامه داد: جلسات برگزار شده خروجی‌های خوبی داشته است، درباره اینکه ماهیت هیئت امنا و هیئت مدیره چگونه باید باشد، بسیار بحث و بررسی کردیم، اساس‌نامه‌های موجود را مطالعه و در نهایت همه موارد را بومی‌سازی کردیم.

نمکی‌زاده افزود: در بازار چیزی به نام مشکل نداریم، همه این موارد نمک کار ما در بازار است، فلسفه تشکیل هیئت امنای بازار اصفهان این است که کار به دست خود بازاریان سپرده شود.

وی با تاکید بر اینکه به دنبال پیشگیری از به وجود آمدن مسائل در بازار هستیم، تصریح کرد: نحوه اجرای قوانین و سلایق مختلف باعث شده است تا مسائلی داشته باشیم، البته مسئولان استان و شهر همراه با بازاریان هستند.

به گزارش ایمنا، در این جلسه مشکلات احصا شده بازار اصفهان در چهار بخش کالبدی، اجتماعی و سیاسی، فرهنگی و اقتصادی که توسط مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی اصفهان انجام شده، قرائت شد؛ در ادامه پنج نفر از بازاریان حاضر در جلسه نیز دیدگاه و پیشنهادات خود را پیرامون نحوه برگزاری انتخاب هیئت امنا و چگونگی ساختار آن بیان کردند.

کد خبر 696841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.