ارتقاء آتش‌نشانی گچساران به سازمان/ ماشین‌آلات آتش‌نشانی گچساران فرسوده است

شهردار گچساران از ارتقا آتش‌نشانی به سازمان خبر داد و گفت: ماشین‌آلات آتش‌نشانی گچساران فرسوده است.

رضا قشقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از ارتقا آتش‌نشانی گچساران به سازمان آتش‌نشانی خبر داد و اظهار کرد: آتش‌نشانی یک واحد بسیار مهم در زمان بحران و همچنین یک بازوی قوی در جلوگیری از بروز حوادث بسیار است.

وی افزود: دوره‌های متنوع آموزشی به جهت آشنایی و پیشگیری از حوادث توسط آتش‌نشانان شهرستان برای مقاطع مختلف تحصیلی، ادارات برگزار شده‌است.

شهردار گچساران گفت: خرید شش دستگاه دمنده، دو دست لباس غواصی، خریداری ۸۰ نوع کپسول مختلف، خرید ۱۰ دستگاه لباس آتش‌نشانی ضد حریق، خرید چهار دستگاه بی‌سیم، تقویت سامانه ۱۲۵ از سه خط به چهار خط، خریداری دستگاه کف‌کش و همچنین تعمیر دو دستگاه ماشین‌آلات، خرید دو دستگاه موتورسیکلت، تشکیل تیم‌های امداد کوهستان و غواصی، اقدامات مختصری در حوزه آتش‌نشانی شهر گچساران بوده که در این مدت اخیر انجام گرفته‌است.

وی تصریح کرد: گچساران با توجه به گستردگی باید دارای چهار ایستگاه آتش‌نشانی باشد که مجوز یک ایستگاه دیگر اخذ شده که نیاز به اعتبارات دارد.

قشقایی با اشاره به فرسودگی ماشین‌آلات آتش‌نشانی در گچساران، گفت: برای عملیات سبک نیاز به خودرو امداد و نجات سبک داریم.

وی خاطرنشان کرد: در دو ایستگاه آتش‌نشانی در شش ماه اخیر هزار عملیات مختلف صورت گرفته و آتش‌نشانان امسال در آتش‌سوزی‌ها در مراتع مختلف به‌عنوان یک عضو فعال در کنار دیگر دستگاه‌ها بودند.

کد خبر 696802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.