دستبرد احتمالی کلوپ به بایرن بخاطر دو ستاره

جمال موسیالا ستاره بایرن مونیخ همانند لروی سانه،‌ در لیست لیورپول برای نقل و انتقالات تابستان آینده، قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لروی سانه و جمال موسیالا از درخشش برای تیم ملی آلمان لذت بردند، زیرا آنها همین چند روز پیش، همراه با مانشافت، تیم ملی فوتبال آمریکا را در خاک این کشور، با نتیجه ۳ بر یک شکست دادند..

موسیالا سومین گل آلمان را به ثمر رساند تا عملکرد چشمگیرش زیر نظر جولیان ناگلزمن، سرمربی جدید مانشافت را تکمیل کند. با این حال، این ستاره‌، نمی‌داند که آیا عملکرد خوب او در ترکیب آلمان، تضمینی برای فیکس بازی کردن با لباس بایرن‌مونیخ خواهد بود یا خیر، زیرا توخل، اغلب اوقات، توماس مولر را انتخاب می‌کند. به گزارش اسپورت بیلد، این یک ناامیدی برای موسیالا است که می‌خواهد به طور مداوم فوتبال بازی کند.

موسیالا تا سال ۲۰۲۶ با این باشگاه قرارداد دارد و با حسن صالحامیدزیچ، مدیر ورزشی سابق بایرن، در مورد تمدید احتمالی قرارداد در تابستان مذاکراتی داشته است. با این حال، آن بحث‌ها اکنون به حالت تعلیق درآمده و اطرافیان بازیکن رویکرد دیگری را اتخاذ کرده‌اند، زیرا می‌خواهند رفتار توخل با موسیالا را در چند ماه آینده ارزیابی کنند.

طبق گزارش‌ها، رئال‌مادرید نیز مشتاق است تا او را جذب کند، و این هافبک تهاجمی را با جود بلینگهام در مرکز زمین سانتیاگو برنابئو قرار دهد. رسانه آلمانی SportBild بیان می‌کند که موسیالا همانند لروی سانه در لیست اهداف کلوپ برای لیورپول قرار دارد و جانشین محمد صلاح است.

بایرن همچنان آماده افزایش دستمزد ۸ میلیون یورویی فعلی موسیالا در سال است که او را به یکی از پردرآمدترین افراد باشگاه تبدیل می‌کند. با این حال، این بازیکن ۲۰ ساله، علاقه بیشتری به فیکس شدن دارد، به خصوص با توجه به این واقعیت که سطح عملکرد او همچنان بالاست.

کد خبر 696788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.