حل چالش‌های شهری از طریق هسته‌های فناور دانشگاه‌ها

معاون فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان گفت: امروز این امکان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان از طریق هسته‌های فناور، شرکت‌های دانش بنیان و اساتید فراهم است که می‌تواند در زمینه حل چالش‌ها و مشکلات شهری کمک حال شهرداری اصفهان باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اکبر پیرستانی امروز_سه‌شنبه بیست و پنجم مهرماه_ در ششمین نشست مشترک مدیریت شهری با دانشگاهیان، تحت عنوان شهرگاه با موضوع «فرهنگ و رسانه» یه میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی خوراسگان اظهار کرد: سابقه همکاری مؤثر دانشگاه آزاد اسلامی و مدیریت شهری، مسبوق به سابقه است.

وی افزود: در عرصه فناوری، شهرداری همیشه یار و یاور دانشگاه آزاد اسلامی بوده است که اثبات این ادعا، راه‌اندازی سرای نوآوری آی تی و مدیریت شهری در یکسال گذشته به صورت مشترک است.

معاون فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان گفت: نگاه جدید شهرداری در رابطه با تعامل با دانشگاه‌ها قابل تقدیر است که در این بستر ارتباط خوبی با دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان برقرار شده و توانسته‌ایم مسیرهای خوبی در زمینه پیاده سازی ایده‌های شهر هوشمند برداریم.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان در عرصه ورزشی و فرهنگی در کنار حوزه رسانه امکان همکاری مشترک با مدیریت شهری را دارد، دانشگاه آزاد اسلامی در این بخش ظرفیت‌های خوبی دارد، همچنین تقاضا داریم چالش‌های مورد نظر مدیریت شهری که شناسایی شده به سمت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان بیاید تا با همفکری، راهکارهای مؤثر آن را ابتدا یافت و سپس اجرایی کنیم.

پیرستانی خاطر نشان کرد: امروز این امکان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان از طریق هسته‌های فناور، شرکت‌های دانش بنیان و اساتید فراهم است که می‌تواند در زمینه حل چالش‌ها و مشکلات شهری کمک حال شهرداری اصفهان باشد، تداوم ارتباطات و تعاملات دانشگاه و مدیریت شهری خواسته و نیاز امروز است.

کد خبر 696787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.