پیشنهاد اغوا کننده عربستانی‌ها به آقای خاص

طبق گزارش‌ها، ژوزه مورینیو در سال ۲۰۲۴ از رم ایتالیا کناره‌گیری می‌کند تا پیشنهاد ۱۰۴ میلیون پوندی (۱۲۷ میلیون دلاری) از عربستان سعودی را بپذیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قرارداد ژوزه مورینیو پرتغالی با باشگاه رم ایتالیا، پس از پایان فصل به اتمام می‌رسد. به گزارش اسکای اسپورت ایتالیا، هیچ مذاکره‌ای برای تمدید صورت نگرفته و جدایی طرفین در تابستان آینده، اجتناب ناپذیر است.

جانلوکا دی مارتزیو خبرنگار اسکای ایتالیا بابت تصمیم بزرگی که درمورد آینده مورینیو در ایتالیا گرفته می‌شود، گفته است: «هیچ مذاکره‌ای در جریان نیست، و هرگز وجود نداشته است. بنابراین، با پایان قرارداد در ژوئن، راه مرد پرتغالی و باشگاه ایتالیایی جدا می‌شود. مورینیو پس از سه سال حضور در ورزشگاه المپیکو، از این تیم کنار خواهد رفت."

در حال حاضر گفته می‌شود که سرمربی سابق چلسی، رئال‌مادرید و منچستریونایتد، خاورمیانه را مقصد بعدی خود قرار خواهد داد، البته این سرمربی ۶۰ ساله قبلاً اعتراف کرده که انتظار دارد همین اتفاق رقم بخورد. مورینیو گفته است: من روی رم تمرکز کرده‌ام و تا آخرین روزی که اینجا هستم تمام تلاشم را خواهم کرد. هیچکس آینده را نمی‌داند، اما من متقاعد شده‌ام که روزی در عربستان سعودی مربیگری خواهم کرد. نمی‌دانم چه زمانی، اما کاملاً مطمئن هستم که این کاری است که حتماً انجام خواهم داد.»

گزارش شده که یک باشگاه جاه طلب در خاورمیانه آماده است به مورینیو، قراردادی دو ساله به ارزش ۱۰۴ میلیون پوند پیشنهاد دهد. اگر این پیشنهاد پذیرفته شود، یکی از پرافتخارترین مربیان فوتبال جهان، به افرادی مانند کریستیانو رونالدو، کریم بنزما، نیمار و سادیو مانه؟ در لیگ‌برتر عربستان خواهد پیوست.

کد خبر 696784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.