برنده توپ طلا سال ۲۰۲۳ لو رفت‌

بر اساس گزارش‌ها، لیونل مسی به عنوان برنده توپ طلای ۲۰۲۳ شناخته شده و این بازیکن آرژانتینی رکورد دیگری را در این روند ثبت کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی، در حال‌حاضر هفت توپ طلا به نام خود دارد - بیش از هر کس دیگری در تاریخ. او اکنون قرار است یک بار دیگر به عنوان بهترین بازیکن جهان شناخته شود چرا که به کشورش برای قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر کمک شایانی کرد.

اسپورت گزارش می‌دهد که مسی در مراسمی باشکوه به میزبانی فرانس فوتبال در پاریس، روز سی‌ام اکتبر (هشتم آبان ۱۴۰۲)، معتبرترین جایزه فردی را دریافت خواهد کرد. این جایزه، او را از رقیب همیشگی‌اش، کریستیانو رونالدو دورتر خواهد کرد چرا که فوق ستاره النصر و پرتغال، فقط پنج توپ طلا دارد.

مسی که در تابستان، به لیگ MLS اینترمیامی رفت، او همچنین اولین دریافت کننده توپ طلا خواهد بود که فوتبال باشگاهی خود را در خارج از اروپا بازی می‌کند، درحالی که رونالدو عربستان سعودی را برای تجارت و فوتبال، انتخاب کرده است. در روند اضافه کردن یک رکورد دیگر به کتاب رکوردها، مسی، مهاجم پرکار منچسترسیتی یعنی ارلینگ هالند را که با زدن ۵۲ گل، به آبی‌ها کمک کرد تا فصل گذشته فاتح سه‌گانه شوند، کنار خواهد زد.

در بخش زنان قرار است یکی دیگر از قهرمانان جام جهانی، فاتح توپ طلا شود. او آیتانا بوماتی است، که در فینال ۲۰۲۳ به میزبانی استرالیا و نیوزلند، عنوان بهترین بازیکن مسابقات را کسب کرد، این ستاره، برای اسپانیا و بارسلونا بازی می‌کند و احتمالاً توپ طلای بخش زنان را کسب خواهد کرد.

کد خبر 696780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.