تحویل۳۸۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان تا پایان سال جاری

مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور گفت: تا پایان سال جاری سه هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان تحویل می شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس، فرهاد خاکی پور امروز- سه شنبه بیست و پنجم مهر ماه_ در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی پروژه ۴۶ واحدی فاضل شیراز، اظهار کرد: پروژه فاضل در راستای تأمین مسکن خانوارهای حداقل دارای دو عضو معلول شهرستان شیراز در حال ساخت است که روند تکمیل این پروژه بررسی شد.

وی در این بازدید با تاکید بر لزوم تأمین مسکن مددجویان و افراد نیازمند افزود: حضور خیران ساخت این تعداد واحد مسکونی را تسریع می بخشد.

مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور با بیان اینکه تلاش شد تا با بهره‌گیری از ظرفیت خیران و نیکوکاران برای نیازمندان جامعه سرپناه مناسب تهیه کنیم، تصریح کرد: وجود خیران مسکن ساز می‌تواند به تسریع ساخت و تحویل پروژه‌های مسکن کمک کند.

خاکی پور همچنین خاطر نشان کرد: در شش ماهه نخست سال جاری با همت خیران یک هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان تحویل داده شده است.

وی بابیان اینکه تاکنون نیز با استفاده از ظرفیت خیران بالغ بر ۴۵ هزار واحد مسکونی ساخت و به متقاضیان تحویل داده شده است، اضافه کرد: از نیکوکاران و خیران درخواست داریم تا با حضور در این بخش بتوانند در تهیه سرپناه و مسکن، نیازمندان یاری دهند.

مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور در پایان با اشاره به اینکه طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته سه هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی تا پایان سال جاری به نیازمندان تحویل داده می‌شود، تصریح کرد: خوشبختانه ساخت مسکن برای نیازمندان روند مطلوبی دارد.

کد خبر 696778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    واقعااگرراست حسینی وجدایی میگوییدبه دختران مجردتحت پوشش کمیته امدادبالای ۵۰سال هم بدهیدیاعلی مددی