رخداد ۷ حادثه جاده‌ای در ۲۴ ساعت گذشته / ارسال کمک‌های بشردوستانه به افغانستان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از رخداد هفت حادثه جاده‌ای در ۲۴ ساعت گذشته و ارسال کمک‌های بشردوستانه به افغانستان خبر داد.

محمدنوید متقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به وضعیت امدادرسانی جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان در حوادث روز گذشته اظهار کرد: روز گذشته _دوشنبه بیست‌وچهارم مهرماه_ به ۱۲ حادثه با ۱۴ حادثه‌دیده امدادرسانی شد.

وی با اشاره به حوادث تحت پوشش جمعیت هلال‌احمر در روز گذشته افزود: در این بازه زمانی، هفت حادثه جاده‌ای، سه حادثه شهری و دو خدمت حضوری توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان پوشش داده شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با اشاره به تعداد نجات‌یافتگان در این مدت ادامه داد: در حوادث رخ داده ۱۴ نفر مصدوم شدند که از این تعداد، چهار نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی منتقل شدند و سه نفر خدمات درمانی سرپایی دریافت کردند.

وی با اشاره به ارسال کمک‌های بشردوستانه به افغانستان، تصریح کرد: جمعیت هلال‌احمر ایران در دو مرحله، حدود ۴۵۰ تن به ارزش بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال کمک‌های مردمی را به مناطق زلزله زده افغانستان ارسال کرد.

متقی اضافه کرد: کمک‌های امدادی و تیم‌های امدادی توسط ۴۲ خودرو به مناطق مذکور اعزام شدند و تعداد تیم‌های امدادی و نیروهای اعزامی به این مناطق به ۸۷ نفر می‌رسد.

کد خبر 696764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.