ساختمان کلانتری در حصه احداث می‌شود

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان اصفهان از آغاز نهضت توسعه و تجهیز یگان‌های انتظامی به منظور ارائه خدمات‌رسانی بهتر و باکیفیت‌تر به شهروندان و جلب رضایتمندی عمومی از خدمات پلیس به آن‌ها خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ محمدرضا محمدی اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات‌رسانی بهتر و باکیفیت‌تر به شهروندان، کاهش وقت و هزینه آن‌ها و جلب رضایتمندی عمومی از خدمات پلیسی، نهضت توسعه و تجهیز یگان‌های انتظامی در فرماندهی انتظامی استان اصفهان آغاز شده است.

وی افزود: در همین راستا ساخت چندین کلانتری، ستاد و قرارگاه انتظامی در دست اقدام است که به زودی و در آینده‌ای نزدیک شاهد افتتاح آن‌ها خواهیم بود و شهروندان می‌توانند از خدمات این یگان‌ها بهره‌مند شوند.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: با کمال افتخار به مردم شریف منطقه حصه شهرستان اصفهان این نوید را می‌دهم که برای ساخت کلانتری در منطقه آن‌ها اقدامات خوبی صورت گرفته، زمین مورد نیاز از سوی شهرداری به پلیس واگذار شده است و در آینده‌ای نزدیک، ساختمان کلانتری در این منطقه احداث خواهد شد.

وی از احداث ساختمان جدید ستاد فرماندهی انتظامی در شهرستان‌های برخوار، شاهین‌شهر و میمه خبر داد و گفت: ساختمان جدید ستاد و قرارگاه انتظامی شهرستان خوروبیابانک نیز به سرانجام رسید و در روزهای آتی افتتاح خواهد شد و به بهره‌برداری می‌رسد.

سرهنگ محمدی ادامه داد: ساختمان جدید کلانتری مرکزی شهرستان خوانسار با ۵۶۰ متر مربع زیربنا احداث شده است که به‌زودی افتتاح خواهد شد و شهروندان این شهرستان می‌توانند از خدمات کلانتری مذکور بهره‌مند شوند.

وی گفت: به منظور دسترسی آسان و سریع مردم به پلیس فتا، ساختمان شماره دو این پلیس در خیابان خواجه عمید شهر اصفهان احداث می‌شود، این پروژه پیشرفت‌های خوبی داشته است و در آینده‌ای نزدیک مردم شهر اصفهان می‌توانند برای انجام امور در حوزه جرایم فضای مجازی به ساختمان شماره دو این پلیس مراجعه کنند.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به تجهیز یگان‌های انتظامی، به تجهیزات جدید و هوشمند از اضافه شدن ناوگان موتوری و خودرویی جدید به فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان، پلیس آگاهی، پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس امنیت اقتصادی و پلیس فتا و یگان تکاوری استان خبر داد و خاطرنشان کرد: با تجهیز و تقویت این یگان‌ها شاهد تحرک و چابکی بیشتر در نیروها و شتاب بیشتر در خدمات‌رسانی به مردم شریف استان خواهیم بود و یگان‌های انتظامی به ویژه پلیس‌های تخصصی مأموریت‌های خود را با قدرت و توان بیشتری دنبال خواهند کرد.

کد خبر 696745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.