توقیف برنج‌های ۷ میلیارد ریالی قاچاق در شهرضا

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان از توقیف یک دستگاه کامیون حامل یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم برنج خارجی قاچاق به ارزش هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط ماموران ایست و بازرسی شهید امامی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ مهرداد فراشی اظهار کرد: مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا، در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا، حین کنترل خودروهای عبوری در این محور مواصلاتی به یک دستگاه خودرو کامیون مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از خودروی متوقف شده، یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم برنج خارجی قاچاق که بدون هرگونه اسناد و مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش کالای‌های قاچاق مکشوفه را هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ارزیابی کرده‌اند، گفت: فرد متخلف پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.

وی بر عزم جدی پلیس در مقابله با پدیده قاچاق کالا به عنوان یکی از عوامل اصلی اخلال در تولید ملی و اقتصاد کلان کشور تأکید و خاطرنشان کرد: شهروندان اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص از طریق تماس با ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 696742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.