کشف ۷۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در یک روز

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف انواع کالاهای خارجی قاچاق به ارزش ۷۵ میلیارد ریال در عملیات مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا و مأموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی‌فر اظهار کرد: مأموران مستقر در ایست و بازرسی شهید امامی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی کامیون کشنده که از استان‌های جنوبی به سمت اصفهان در حرکت بود مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه راننده خودرو بدون هرگونه مدارک معتبر گمرکی برای حمل بار خود بود، افزود: در این عملیات ۱۳۵۰ عدد آب‌میوه‌گیری خارجی قاچاق کشف شد که کارشناسان مربوطه ارزش این محموله را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اصفهان، یک دستگاه خودروی کامیونت باری را متوقف کردند و پس از اینکه متوجه شدند این خودرو بدون هرگونه مدارک و مجوزهای قانونی برای بار خود است، آن را مورد بازرسی قرار دادند.

وی ادامه داد: در این عملیات انواع کالاهای خارجی قاچاق شامل ۳۲ دستگاه سرخ‌کن، ۵۰۰ بسته سیخ چوبی، ۲۱۰ عدد ساعت رومیزی، ۵۰ عدد فلاسک استیل، ۷۵ بطری آب پلاستیکی، ۲۱۰ گوی موزیکال، ۹۰ اسپیکر، ۱۰۹ بطری آب استیل، هزار جفت کفی کفش، ۴۸ جفت قالب کفش و ۴۵ دست سرویس چینی ۱۰۶ پارچه کشف و ارزش این محموله توسط کارشناسان مربوطه ۲۵ میلیارد ریال تخمین زده شده است.

سردار هاشمی‌فر با بیان اینکه محموله قاچاق مکشوفه پس از توقیف به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تحویل شدند، خاطرنشان کرد: رانندگان خودروهای مذکور نیز دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 696740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.