تکمیل پروژه ۱۸ هکتاری شهربازی گرگان در گرو ورود سرمایه‌گذار

معاون زیربنایی، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری گرگان گفت: برای تکمیل و بهره‌برداری از شهربازی گرگان ورود سرمایه‌گذار ضرورت دارد.

مقداد صادقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: لازم است برای پروژه شهربازی گرگان از ظرفیت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری استفاده کرد، چراکه هزینه این طرح بالا است و شهرداری گرگان به‌تنهایی از پس تأمین هزینه‌های آن برنخواهد آمد.

وی با بیان اینکه برخی سرمایه‌گذاران برای تکمیل و بهره‌برداری از شهربازی گرگان اعلام آمادگی کرده‌اند، افزود: هنوز انتخاب سرمایه‌گذار به‌صورت قطعی انجام نشده است.

معاون زیربنایی، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری گرگان مساحت شهربازی گرگان را ۱۸ هکتار اعلام و خاطرنشان کرد: این مرکز تفریحی دارای اقامتگاه جنگلی، بخش‌های فرهنگی همچون آمفی‌تئاتر، خانه فرهنگ، مسجد، وسایل سرگرمی و هیجانی است.

وی از تکمیل یک سوله در محوطه شهربازی خبر داد و اضافه کرد: این فضای سرپوشیده پس از بهره‌برداری بزرگ‌ترین شهربازی مسقف ایران به‌شمار می‌رود.

صادقیان با تاکید بر اینکه طرح شهربازی گرگان فعال است، ادامه داد: تاکنون مسیر دسترسی شهربازی ساماندهی شده است و اقداماتی همچون آسفالت و جدول‌کشی تا پایان سال انجام خواهد شد.

کد خبر 696731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.