بورس امروز ۲۵ مهر / ادامه روند صعودی

بازار امروز در نیمه دوم در حالی به تعادل رسید که فروش بازارگردان ها ممنوع بود، اگر فروش آنها آزاد بود شاید روند کمی متفاوت‌تر نیز می‌شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز ۲۵۲ نماد در بازار بورس، ۱۵۹ نماد در بازار فرابورس مثبت بودند و ۱۸۳ نماد در بورس و ۱۶۲ نماد در فرابورس منفی بودند، ارزش معاملات بورس چهار هزار ۵۰۰ میلیارد تومان و ارزش معاملات فرابورس شش هزار میلیارد تومان، شاخص کل بورس تهران نسبت به روز گذشته رشد کمتری را تجربه کرد.

شاخص کل با رشد ۱۳ هزار واحدی به سطح دو میلیون و ۳۱ هزار واحد رسید، حجم معاملات بازار بورس برابر با هفت میلیارد و ۲۲۷ میلیون برگه سهم بوده است، نمادهای «شپنا»، «شتران»، «کگل»، «شبندر»، «کچاد»، «شستا» و «شیران» بیشترین تأثیر مثبت را بر بازار داشتند.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۱۲۹ واحد به سطح ۲۵ هزار و ۲۸۷ واحد رسید، حجم معاملات برابر با سه میلیون و ۴۷۱ میلیون برگه سهم بوده است، در بازار فرابورس نمادهای «وسپهر»، «اریا»، «شاوان»، «شگویا»، «وهور» و «هرمز» بیشترین تأثیر مثبت و خاور بیشترین تأثیر منفی را داشت.

در بازار امروز دقیقاً همان اتفاقی افتاد که در پیش بینی روز گذشته و گزارش پیش از بازار به آن اشاره شد، افزایش سطح عرضه‌ها در نیمه دوم، هرچند که بازار کار خود را با مثبت به پایان رسید، اما در نیمه دوم کمی پر عرضه بود، گروه بانکی و گروه فراورده‌های نفتی وضعیت بهتری داشتند، در گروه املاک و مستغلات همچنان «ثپردیس» پر تقاضا بود، در سرمایه گذاری ها «شستا» رشد یک درصدی داشت، در گروه خودرویی‌ها چندان وضعیت مطلوب نبود و نیمه سبز نیمه قرمز بودند.

در صندوق‌های سرمایه گذاری «اهرم» روند نوسانی داشت و حتی در دامنه منفی نیز حرکت کرد، «پالایش» رشد ۱.۵ درصدی داشت و مابقی صندوق‌های وضعیت‌های مشابهی را داشتند، بازار امروز در نیمه دوم در حالی به تعادل رسید که فروش بازارگردان ها ممنوع بود، اگر فروش آنها آزاد بود شاید روند کمی متفاوت‌تر از امروز نیز می‌شد، برای بازار فردا که آخرین روز کاری هفته است در صورتی که فروش بازار گردان‌ها آزاد باشد احتمال منفی شدن بازار نیز وجود دارد.

ارزش کل معاملات امروز بازار ۸,۲۵۴ میلیارد تومان بوده که از این مبلغ ۳,۷۳۰ میلیارد تومان آن مربوط به معاملات خرد سهام و صندوق‌های قابل معامله سهامی بوده است. امروز ۴۵ درصد از کل ارزش معاملات مربوط به معاملات خرد بود.

افزایش سرمایه

«غصینو»: پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه ۲۵ درصدی از انباشته

«شبصیر»: پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه ۸۰ درصدی از انباشته

«واعتبار»: پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه ۹۴ درصدی از انباشته

«بپاس»: اظهار نظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه ۱۰۴ درصدی از انباشته و اندوخته

«نبابک»: آگهی دعوت به مجمع افزایش سرمایه ۳۸ درصدی از انباشته در تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۹

«حتاید»: ثبت افزایش سرمایه ۷۰ درصدی از انباشته

تغییرات بازار

بورس امروز ۲۵ مهر / ادامه روند صعودی

نقشه بازار

بورس امروز ۲۵ مهر / ادامه روند صعودی

کد خبر 696727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.