شناسایی ۹۸ ملک مشمول بند «ت» در منطقه ۴ اصفهان

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان از شناسایی ۹۸ پرونده شهرسازی مشمول بند «ت» تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۲ کشور در این منطقه، در راستای فراهم‌ شدن فرصتی برای تعیین تکلیف پرونده‌های دارای آرای ماده ۱۰۰ خبر داد.

محسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برای اجرای بند «ت» تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۲ کشور، پس از ابلاغ دستورالعمل در گام نخست پالایش و بررسی پرونده‌های دارای آرای ماده ۱۰۰ در این منطقه انجام و ۱۲۵ درخواست مشمول شرایط این بند قانونی بررسی شد.

وی افزود: در مجموع ۹۸ پرونده مشمول با رعایت اصول سه‌گانه (فنی بهداشتی، شهرسازی و استحکام بنا) تکمیل شد و هم‌اکنون در حال طی کردن فرایند اداری و دریافت مدارک تکمیلی به‌منظور چاپ فیش عوارض است.

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان گفت: مالکان ساختمان‌ها و مستحدثاتی که بدون پروانه یا مخالف مفاد پروانه در محدوده شهرها ساخته شده است و تا بیست‌ونهم اسفندماه ۱۴۰۰ پرونده آن‌ها در کمیسیون ماده ۱۰۰ قانون شهرداری‌ها مطرح و منجر به صدور رأی قطعی مبنی بر قلع و قمع (تخریب) شده بود، به شرط رعایت اصول سه‌گانه تا پایان شهریورماه سال جاری فرصت داشتند برای رفع مشکل به سامانه «اصفهان من» یا منطقه محل سکونت مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: بند «ت» تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۲ فرصتی استثنایی برای رفع مشکل ساختمان‌های دارای دارای آرای ماده ۱۰۰ بود که برای مالکان فراهم شد تا به نفع مردم، مشکل چندین ساله آن‌ها با پرداخت جریمه رفع شود.

کد خبر 696720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.