تمام متدهای روز دنیا در ساخت هتل ارگ جهان‌نما اجرا می‌شود

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه تمام متدهای روز دنیا در ساخت هتل ارگ جهان‌نما اجرا می‌شود، گفت: در راستای هوشمندسازی هتل نیز تمام اقدامات و بررسی‌ها انجام شده است و امیدواریم قبل از موعد مقرر مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

مسعود حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه اصفهان شهر توریستی بوده و نیاز است برای رفاه حال مسافران هتل‌های متعددی علاوه بر هتل‌های موجود در شهر احداث شود، یکی از پروژه‌های مشارکتی شهرداری اصفهان را به هتل پنج ستاره جهان‌نما اختصاص دادیم.

وی افزود: این هتل پنج ستاره در ارگ جهان‌نما واقع در میدان امام‌حسین (ع) قرار دارد که عملیات اجرایی و ساخت آن با زیربنای ۳۲ هزار متر مربع آغاز شده است.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه بهمن‌ماه سال گذشته فعالیت‌های ساختمانی و اجرایی این هتل آغاز شد و همچنان ادامه دارد، اضافه کرد: مدت قرارداد احداث هتل پنج ستاره ارگ جهان‌نما ۶۰ ماه است که امیدواریم با توجه به علاقه‌مندی سرمایه‌گذار به پایان هرچه سریع‌تر پروژه، این هتل به‌زودی به تکمیل شود و در اختیار عموم مردم قرار گیرد.

وی تصریح کرد: این هتل دارای پارکینگ اختصاصی و فضای تخصصی برای لابی است و تمام متدهای روز در این هتل اجرا می‌شود.

حیدری اضافه کرد: اضافه کرد: اسکلت و سفت‌کاری قسمتی از این ساختمان انجام شده بود، اما با توجه به این‌که قرار بر تأسیس هتل پنج ستاره است، در ابعاد اتاق‌ها، پنجره‌ها و نما تغییراتی لحاظ شده است تا نمای هتل متناسب با سیما و منظر شهری باشد.

وی گفت: در راستای هوشمندسازی هتل نیز تمام اقدامات و بررسی‌ها انجام شده است که امیدواریم قبل از موعد مقرر مورد بهره‌برداری و مورد استفاده مردم قرار گیرد.

کد خبر 696710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.