ساحل‌سازی کارون زودتر از موعد تکمیل شود

فرمانده سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان گفت: امیدوارم کلنگ‌زنی پروژه ساحل‌سازی کارون برگ جدیدی برای عمران و توسعه شهر اهواز باشد، این‌کار باید بدون وقفه و به صورت شبانه‌روزی انجام شود تا زودتر از زمان پیش‌بینی شده به پایان برسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار حسن شاهوارپور امروز _سه‌شنبه بیست‌وپنجم مهرماه_ در آئین کلنگ‌زنی پروژه باززنده‌سازی ساحل کارون اظهار کرد: از آنجا که دشمن با ایجاد فشار و تحریم حوزه‌های مختلف تلاش می‌کند کشورهایی که از دیدگاه خودشان جهان سومی هستند، در فقر بمانند، باید تلاش، شور، روحیه و امیدواری در جامعه بیشتر شود.

وی افزود: یکی از حوادث امروز جهان حمله رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین است، در واقع این رژیم سال‌ها است چند میلیون نفر را در نوار غزه زندانی کرده است. آن‌ها از اینکه خداوند وعده داده است مستضعفان بر مستکبران پیروز خواهند شد، غافل شده بودند.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان ضمن امیدواری برای تحقق وعده الهی در فلسطین ادامه داد: دفاع و حمایت کشور ایران از مردم فلسطین بر اساس باور اعتقادی و دینی است.

وی ضمن اعلام آمادگی برای همکاری در حوزه عمرانی شهر اهواز تصریح کرد: امیدوارم کلنگ‌زنی پروژه ساحل‌سازی کارون برگ جدیدی برای عمران و توسعه شهر اهواز باشد، چراکه بر اساس نقشه در حوزه مناطق محروم و کم‌برخوردار اجرا می‌شود، این کار باید بدون وقفه و به صورت شبانه‌روزی انجام شود تا تکمیل آن زودتر از زمان پیش‌بینی شده به پایان برسد.

کد خبر 696706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.