بودجه ۸۵۰ میلیارد تومانی شهرداری برای توسعه فضای سبز قم

دبیر اجرایی نخستین همایش ملی راهبردهای توسعه فضای سبز در شهرهای حاشیه کویر گفت: از سال ۱۳۹۴ یک اقدام علمی را در شهر قم آغاز کردیم و با استفاده از تجارب سایر شهرها و تیم تخصصی توانستیم چهره شهر را تغییر دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیام جوادیان امروز – سه شنبه بیست و پنجم مهرماه - در نخستین همایش ملی راهبردهای توسعه فضای سبز در شهرهای حاشیه کویر که در سالن همایش‌های دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه قم برگزار شد، اظهار کرد: هماهنگی و هم‌سویی دستگاه‌های اجرایی شهرداری قم با مرکز تحقیقات اتفاق مبارکی است.

وی با اشاره به اینکه در عرصه فضای سبز شهری طرح‌های مختلفی را با مرکز تحقیقات پیش می‌بریم، افزود: اساتیدی که در دانشگاه‌ها و مرکز تحقیقات هستند ظرفیت بسیار مطلوبی هستند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه زمانی در شهر قم اعلام می‌شد هیچ گونه گیاهی‌ای سازگار نیست، خاطرنشان کرد: در این راستا از سال ۱۳۹۴ یک اقدام علمی را در شهر قم آغاز کردیم و با استفاده از تجارب سایر شهرها و تیم تخصصی توانستیم چهره شهر را تغییر دهیم.

وی با اشاره به اینکه شهردار قم در این زمینه عنایت ویژه‌ای داشتند، ادامه داد: اعضای شورای اسلامی شهر نیز در این مسیر همراه بودند.

جوادیان با بیان اینکه امسال بودجه فضای سبز غیر از تملکات حدود ۸۵۰ میلیارد تومان است، تصریح کرد: در شهر قم حواشی کم است و هم‌سویی مدیران استان، استانداری، دستگاه قضائی، شورای اسلامی شهر و شهرداری قم موجب شده است اقدامات با سرعت پیش برود.

کد خبر 696664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.