طرح سپاس مهم‌ترین برنامه بنیاد شهید است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: طرح سپاس مهم‌ترین برنامه بنیاد شهید و امور ایثارگران است و به صورت میز خدمت در منزل جامعه هدف برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی در دومین همایش فصلی معاونین و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران نهاد تربیتی وابسته به انقلاب است، اظهار کرد: بنیاد موظف است که خانواده شهدا و ایثارگران را به اخلاقیات، معنویات و سعادت نزدیک کند. در نظام سیاست‌گذاری، سعادت جامعه هدف در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران مبتنی بر امتیازاتی است و باید مورد تأیید جامعه هدف نیز باشد. در این برنامه کارکنان ارزیابی می‌شوند و از استان‌های برتر تقدیر و تشکر خواهد شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بنیاد نهاد مقدسی است، از این رو کارکنان این نهاد باید رفتار مقدس داشته باشند. کارکنان و مدیران بنیاد برای تعامل با جامعه هدف باید بخشنامه‌ها را مطالعه کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به طرح سپاس افزود: برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگری در تعامل با جامعه هدف به شکل مددکاری است، در طرح سپاس میز خدمت در منزل جامعه هدف برگزار می‌شود و هدف بنیاد تنها احوالپرسی نیست، بلکه باید به مشکلات جامعه هدف هم رسیدگی شود. طرح سپاس مهم‌ترین برنامه بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

کد خبر 696582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.