«اصپاک» روی تابلوهای شهری اصفهان نقش بست

این روزها تابلوهای شهری اصفهان که در نقاط مختلف نصب شده، سامانه هوشمند جمع‌آوری پسماند خشک با عنوان «اصپاک» در بستر سامانه «اصفهان من» را به شهروندان معرفی می‌کند تا آن‌ها با اهمیت این اقدام آشنا شوند و همکاری لازم را در زمینه تحویل پسماندهای خشک برای رسیدن به اصفهانی زیست‌پذیرتر داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یکی از اقدامات جدید مدیریت شهری در حوزه محیط زیست در راستای پاسخ‌دهی به مطالبات مردمی و به منظور مدیریت زمان در زمینه تحویل پسماند خشک توسط شهروندان راه‌اندازی سامانه اصپاک است که آن‌ها با مراجعه به سامانه «اصفهان من» به نشانی app.isfahan.ir یا وبگاه اصپاک به نشانی isfpak.com می‌توانند از این خدمت جدید بهره‌مند شوند.

«اصپاک» روی تابلوهای شهری اصفهان نقش بست

شهروندان بر اساس سامانه اصپاک این امکان را دارند که به‌صورت روزانه زمان تحویل پسماند خشک خود را انتخاب کنند تا نیروهای جمع‌آوری پسماند در بازه زمانی صبح و بعدازظهر به درِ منزل آن‌ها مراجعه کنند.

از طریق سامانه اصپاک، پسماند خشک از درِ خانه شهروندان تحویل گرفته می‌شود و در حقیقت این سیستم یک مکانیسم جمع‌آوری پسماند هوشمند است.

«اصپاک» روی تابلوهای شهری اصفهان نقش بست

شهروندان برای تحویل پسماند خشک، گزینه‌های انتخابی متعددی را دارند، همچنین هدایا را در قبال تحویل پسماند خشک، متنوع‌تر کردیم، زیرا در گذشته شاهد نارضایتی شهروندان در این زمینه بودیم.

در اطلاع‌رسانی‌های انجام گرفته، بر دریافت بیمه رایگان آتش‌سوزی به مبلغ ۱۴ میلیارد ریال در ازای تحویل ۲۵ کیلو موارد بازیافتی تاکید شده است و به‌نظر می‌رسد این مشوق جدید تاثیرگذارتر از مشوق‌های پیشین باشد و مورد استقبال شهروندان قرار گیرد.

«اصپاک» روی تابلوهای شهری اصفهان نقش بست

در این راستا بیمه حوادث (سه میلیون تومان بیمه درمانی و ۳۰ میلیون تومان بیمه فوت) نیز در برابر تحویل ۲۰ کیلو پسماند خشک پیش‌بینی شده است که همه این هدایا، با هدف ایجاد انگیزه مشارکت شهروندان اجرا می‌شود.

کد خبر 696548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.