ارتقای ایمنی در کمربندی پیامبر اعظم (ص) قزوین

شهردار قزوین گفت: با هدف بهبود وضعیت ایمنی تردد و ایجاد انضباط ترافیکی، عملیات خط‌کشی محوری در کمربندی پیامبر اعظم (ص) - آیت‌الله باریک‌بین (ره) در دست اجرا است.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از ساخت سالن ورزشی چندمنظوره در شهرک شهید بهشتی منطقه یک شهرداری خبر داد و اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی، ساخت این سالن ورزشی چندمنظوره در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع و در بخش‌های مختلف ورزشی، اداری، سرویس بهداشتی و رختکن انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در محدوده تقاطع آیت‌الله مدرس - بوعلی به علت سرقت کابل‌های تیر برق قطع شده است، افزود: در حال حاضر شرکت توزیع نیروی برق در حال پیگیری و رفع نقص تیر برق مسیر یاد شده است.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از به وجود آمدن گره ترافیکی در میدان سیدحسن نصرالله در ضلع شمال و جنوب آن، اپراتورهای مرکز کنترل ترافیک شهرداری قزوین از طریق دوربین‌های نظارت تصویری و ترافیکی با هماهنگی پلیس راهور در حال مدیریت و کنترل هستند.

صباغی ادامه داد: با هدف بهبود وضعیت ایمنی تردد و ایجاد انضباط ترافیکی، عملیات خط‌کشی محوری در کمربندی پیامبر اعظم (ص) - آیت‌الله باریک‌بین (ره) در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه طی شش ماه نخست امسال واحد شهرسازی منطقه چهار، ۱۵۴ دستور تهیه نقشه ساختمانی برای شهروندان صادر کرده است، گفت: این تعداد صدور نقشه نسبت به سال ۱۴۰۱، افزایش ۲۰ درصدی را نشان می‌دهد.

کد خبر 696546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.