امیرعبداللهیان: قبل از اینکه منطقه به نقطه جوش برسد باید اقدام کرد

وزیر امور خارجه کشورمان ضمن تاکید بر اینکه درخصوص حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه زمان رو به پایان است، گفت: نتانیاهو باید متوقف شود، من تا ساعتی دیگر با وزیر خارجه برزیل و با دبیرکل سازمان ملل گفت‌وگو می‌کنم، قبل از اینکه منطقه به نقطه جوش برسد باید اقدام کرد.

به گزارش ایمنا، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در گفت‌وگوی تلویزیونی ضمن اعلام اینکه نشست وزرای خارجه سازمان همکاری روز چهارشنبه برگزار خواهد شد، اظهار کرد: مقایسه حماس با داعش یک تروریسم رسانه‌ای است، حماس یک جریان قوی مقاومتی و تأمین‌کننده امنیت مردم فلسطین است.

وی ادامه داد: من تا ساعتی دیگر با وزیر خارجه برزیل و با دبیرکل سازمان ملل گفت‌وگو می‌کنم، قبل از اینکه منطقه به نقطه جوش برسد باید اقدام کرد.

وزیر امور کشورمان همچنین با تاکید بر اینکه فرصت کوتاهی وجود دارد، اضافه کرد: مقاومت راسا عملیات را اجرا کرد، این مقاومت است که تصمیم می‌گیرد، آن‌ها شاید به توصیه‌های ما توجه کرده باشند.

وی گفت: زمان رو به پایان است و نتانیاهو باید متوقف شود، همه تلاش‌ها برای تضمین امنیت ملی ایران و امنیت منطقه است، در این چارچوب همه اقدامات انجام می‌شود.

امیرعبداللهیان خاطرنشان کرد: رهبران مقاومت به صراحت گفتند برای جنگ رودررو با نظامیان اشغالگر صهیونیستی آمادگی داریم.

منبع: میزان

کد خبر 696533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.