قریشی: برنامه‌ریزی نامنظم سازمان‌لیگ، عامل مصدومیت بازیکنان/ مشکل سرباز نداریم

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: برنامه‌ریزی نامنظم سازمان‌لیگ باعث می‌شود بازیکنان دچار مصدومیت شوند و تیم ما هم آرش قادری را از دست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمحمد قریشی در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در فاصله به‌وجود آمده میان مسابقات لیگ برتر، در تهران یک اردوی خوب برگزار کردیم و از روز گذشته سری جدید تمرینات‌مان را در اصفهان دنبال می‌کنیم و شرایط خوبی داریم، همه‌چیز خوب پیش می‌رود و تلاش می‌کنیم تا با برنامه‌ریزی کادرفنی دست پر از زمین خارج شویم.

وی افزود: تعطیلی مداوم لیگ به تیم‌ها آسیب می‌زند، ما به طور مداوم در شرایط بازی قرار می‌گیریم و این فاصله‌ها مجبورمان می‌کند که در فواصل مختلف بدنسازی انجام دهیم و همین امر موجب تحلیل رفتن بدن بازیکنان و افزایش مصدومیت‌ها می‌شود و حاصل آن مصدومیت بزرگی است که برای آرش قادری به وجود آمد، این چند سال اخیر برنامه‌ریزی لیگ نامنظم بوده و امیدوارم سازمان لیگ برای نیم‌فصل دوم به شکلی برنامه‌ریزی کند که بتوانیم پشت سر هم بازی کنیم و میزان مصدومیت‌ها کاهش یابد.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن درخصوص متوقف شدن طرح تعویق اعزام به خدمت ورزشکاران خاطرنشان کرد: اکثر بازیکنان ما دانشجو هستند و تعداد کمی از این قانون استفاده کردند، خود من نیز دانشجو هستم و به نظرم بازیکنان ما چندان به مشکل نمی‌خورند.

قریشی در پایان درخصوص حضور بانوان تماشاگر در ورزشگاه‌های فوتبال نیز گفت: حالا که شرایط برای حضور بانوان فراهم شده ما نیز دوست داریم که بانوان ذوب‌آهنی مثل هواداران سایر تیم‌ها از جمله ملوان، شمس‌آذرو گل‌گهر وارد ورزشگاه فولادشهر شوند و امیدوارم این محدودیت نیز برای تیم ما بر طرف شود و شاهد حضور بانوان روی سکوها باشیم تا بتوانیم با انرژی بیشتری بازی کنیم.

کد خبر 696511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.