بازنگری طرح هادی ۱۶۰ روستا در شهرستان کرمانشاه

استاندار کرمانشاه گفت: در توافق با رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اختصاص یک هزار و ۳۰۰ فقره تسهیلات برای احداث و تکمیل واحدهای مسکونی روستاهای شهرستان کرمانشاه و بازنگری طرح هادی ۱۶۰ روستای شهرستان کرمانشاه در دستور کار بنیاد مسکن قرار گرفت.

محمد طیب صحرایی در گفتگو با خبرنگار ایمنا امروز_ دوشنبه بیست‌وچهارم مهرماه اظهار کرد، طی جلسه‌ای که با غلامرضا صالحی رئیس بنیاد مسکن کشور در دفتر نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی داشتیم چند مصوبه مهم برای رونق روستاهای کرمانشاه و رفع نیازهای آنان نهایی شد.

استاندار کرمانشاه گفت، مهمترین اقداماتی که بنیاد مسکن در این جلسه مشترک که با حضور عبدالرضا مصری نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی برگزار شد، متعهد به انجام آن‌ها شد، اختصاص یک هزار و ۳۰۰ فقره تسهیلات برای احداث و تکمیل واحدهای مسکونی روستاهای شهرستان کرمانشاه و بازنگری طرح هادی ۱۶۰ روستای شهرستان کرمانشاه است.

وی گفت: تخصیص دو هزار تن قیر برای اجرای طرح‌های هادی روستاهای شهرستان کرمانشاه، اجرای طرح هادی برای ۵۰ روستای شهرستان کرمانشاه در بخش‌های بیلوار، کوزران، ماهیدشت، فیروزآباد و مرکزی (هر بخش ۱۰ روستا) نیز از دیگر اقدامات تعهدشده توسط بنیاد مسکن در این جلسه است.

به گزارش ایمنا، این تعهدات علاوه بر سهمیه‌های شهرستان کرمانشاه است و مدیران کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن استان کرمانشاه هم در این جلسه حضور داشتند.

کد خبر 696475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.