آمریکایی‌ها باید به جنایات خود پایان دهند

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: آمریکایی‌ها باید بدانند پایگاه‌های آن‌ها در محاصره مجاهدان اسلام است و هسته‌های مقاومت در تمام سرزمین های اسلامی شکل گرفته است؛ باید به جنایات خود پایان دهند، اگرنه درس عبرت بزرگی را از امت اسلامی دریافت می کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار محمدرضا نقدی امروز _ دوشنبه بیست‌وچهارم مهرماه _ در اجلاسیه شهدای زن لرستان با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: شیر زنان بزرگ ایران اسلامی حتی در دوران دفاع مقدس حماسه‌های زیبا خلق کردند و چه حماسه، شجاعت و ایثاری بالاتر از اینکه مادران ایران فرزندان خود را راهی جبهه‌های حق علیه باطل می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه زنان شهید به ما یاد دادند که عزت و مقام زن در به تکامل رساندن ویژگی‌های زنانه خود است، افزود: اسلام و انقلاب عظمت زنان را احیا کرد و به آن‌ها مقام و منزلتی خاص بخشیده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها باید به جنایات خود پایان دهند، اگر نه درس عبرت بزرگی را از امت اسلامی دریافت می‌کنند. آنها باید بدانند پایگاه‌های آنها در محاصره مجاهدان اسلام است و هسته‌های مقاومت در تمام سرزمین‌های اسلامی شکل گرفته است.

زنان پیشران گفتمان جهاد و شهادت

سردار مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) نیز در این اجلاسیه با اشاره به اینکه زنان پیشران گفتمان جهاد و شهادت هستند بیان کرد: جمهوری اسلامی با تمسک به فرهنگ ایثار و شهادت مسیر پیشرفت و ترقی را طی می‌کند و از یک کشور نوپا و خسارت دیده از جنگ به یک قدرت در منطقه تبدیل شده است و این قدرت در سایه فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت به دست آمده است.

سردار مرتضی کشکولی با بیان اینکه امروز به لطف بصیرت مردم، ایران اسلامی در آرامش به سر می‌برد تصریح کرد: عزت و آرامش امروز ایران اسلامی مرهون خون مطهر شهداست.

وی افزود: کودکان و زنان فلسطینی در غزه به دستور مستقیم آمریکا و مشارکت اروپا توسط رژیم صهیونیستی به شهادت می‌رسند، اما به لطف خدا سیر مجاهدت فلسطینی‌ها صعودی است و از مبارزه با سنگ و فلاخن به طوفان الاقصی رسیده است و به طور قطع پیروزی قطعی با حزب الله و جندالله است.

به گزارش ایمنا، اجلاسیه بزرگداشت مقام ۴۷۹ بانوی شهیده لرستان با عنوان انیس شاهدان با حضور سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران و یک هزار و ۶۰۰ نفر میهمان در دهکده مقاومت خرم آباد برگزار شد.

رونمایی از چهار عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس با عنوان ماه در مه، زینبی ها، مهدخت، فرهنگ نامه شهدای زن لرستان، بر پایی نمایشگاه جانبی، اجرای نمایش و سرود و مداحی از برنامه‌های این اجلاسیه بود.

کد خبر 696440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.