اجرای طرح امحای حیوانات موذی در سطح منطقه ۱۱ اصفهان

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: طرح جمع‌آوری سگ‌های ولگرد و امحای جانوران موذی در دستور کار اداره خدمات شهری این منطقه قرار گرفته و در حال اجرا است.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به‌منظور جلوگیری از سرایت بیماری‌های مشترک میان انسان و حیوان، طرح جمع‌آوری سگ‌های ولگرد و امحای جانوران موذی در دستور کار اداره خدمات شهری منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان قرار گرفته و در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه مقابله با موش و جوندگان موذی از جمله مطالبات و تماس‌های مکرر شهروندان طی هفته‌های اخیر بوده است، افزود: در این راستا با طعمه‌گذاری در خیابان‌های کهندژ، مطهری، شریف، محدوده گلزار شهدا و اطراف آن، پارک امام رضا (ع)، خیابان شهیدان، مادی درخشان و مادی سودان طی دو مرحله و زنده‌گیری هفت مورد نیز انجام شده است.

اجرای طرح امحای حیوانات موذی در سطح منطقه ۱۱ اصفهان

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تصریح کرد: با اقدامات انجام شده در خصوص بهسازی باغچه‌ها، لانه‌کوبی و طعمه‌گذاری، تعداد قابل‌توجهی لاشه موش از سطح شهر جمع‌آوری و غلبه جوندگان در بعضی از نقاط شهری کنترل شد.

وی با بیان اینکه چرخه زنده‌گیری و عقیم‌سازی سگ‌های ولگرد، جمعیت این حیوانات را کنترل می‌کند، گفت: به‌منظور پیگیری درخواست‌های مردمی در طرح ضربتی جمع‌آوری و زنده‌گیری سگ‌های ولگرد، ۸۵ قلاده سگ بدون صاحب در سطح منطقه جمع‌آوری شده است.

اجرای طرح امحای حیوانات موذی در سطح منطقه ۱۱ اصفهان

محمدحسینی با اشاره به نقش مؤثر شهروندان در حفظ بهداشت شهری خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا داریم با دفع به موقع زباله‌های خانگی، جلوگیری از ریختن زباله در جداول و معابر و به‌طور کلی رعایت بهداشت محیط، در پاکیزگی محیط شهری همیار شهرداری باشند.

کد خبر 696425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.