برگزاری ۷ دوره آموزشی ویژه ستاد اجرایی انتخابات در استان خوزستان

رئیس ستاد انتخابات خوزستان با اشاره به برگزاری هفت دوره آموزشی برای اعضای ستاد اجرایی انتخابات، گفت: داوطلبان یک حساب غیرتجاری برای هزینه‌های تبلیغاتی معرفی کنند تا تمام مخارج انتخاباتی به صورت شفاف از طریق این حساب باشد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان، عبدالله افرازه شهاوند امروز دوشنبه _ بیست و چهارم مهرماه_ در دوره آموزشی اعضای ستاد انتخابات ویژه معاونین سیاسی فرمانداران و بخشداران استان خوزستان اظهار کرد: در راستای توانمندسازی مجریان انتخابات برنامه‌های متنوعی از لحاظ کیفی و شکلی طراحی شده است؛ با توجه به تغییر موادی از قانون انتخابات و همچنین جا به جایی در سطح برخی از مدیران تاکنون ۷ دوره آموزشی ویژه دست‌اندرکاران اجرایی انتخابات برگزار شده است.

وی افزود: این دوره آموزشی برای معاونین سیاسی فرمانداران و بخشداران مستقل استان تدارک دیده شده است که در حوزه‌های مختلف از جمله در زمینه تشریح قوانین، موارد مربوط به زیرساخت‌های فنی و سایر حوزه‌ها آموزش‌های لازم ارائه شد تا بتوانیم با آمادگی بالا به استقبال برگزاری انتخابات برویم.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان ادامه داد: تمهیدات خوبی در زمینه زیرساخت‌های فنی برگزاری انتخابات اتخاذ شده است و تلاش می‌کنیم در هیچ حوزه‌ای از نظر احراز هویت رای‌دهندگان شاهد خلائی نباشیم.

وی با بیان اینکه هیئت‌های اجرایی انتخابات در کلیه شهرهای استان تشکیل شده، تصریح کرد: از روز ۲۷ مهرماه تا ۳ آبان‌ماه زمان ثبت‌نام نهایی داوطلبان به صورت الکترونیکی از پنجره واحد وزارت کشور تعیین شده است؛ داوطلبین می‌توانند حوزه انتخابیه خود را در این مرحله تغییر دهند. عدم ثبت‌نام در این مرحله نیز به منزله انصراف تلقی خواهد شد.

افرازه شهاوند تصریح کرد: در این مرحله از ثبت‌نام داوطلبان باید نسبت به تهیه و بارگذاری فایل مربوط به پنج سال سابقه خدمت خود جهت بررسی هیئت نظارت اقدام نمایند؛ داوطلبان یک حساب غیرتجاری برای هزینه‌های تبلیغاتی معرفی نموده تا کلیه مخارج انتخاباتی به صورت شفاف از طریق این حساب باشد که دستگاه‌های نظارتی بتوانند در این زمینه به مسئولیت خود عمل کنند

کد خبر 696424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.