معاون خدمات شهری شهردار کرمانشاه به دیدار اهالی منطقه یک رفت

قائم‌مقام و معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه و جمعی از معاونان و مدیران شهرداری برای ملاقات با اهالی منطقه یک به مسجد حضرت ولی‌عصر (عج) رفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قائم‌مقام شهردار، معاونان و مدیران ستادی شهرداری کرمانشاه امروز _دوشنبه بیست‌وچهارم مهرماه_ با اهالی منطقه یک شهر کرمانشاه به گفت‌وگو پرداختند، در این دیدار قائم‌مقام شهردار دستورات لازم را برای رسیدگی به تقاضاهای مردمی در اسرع وقت صادر کرد.

برومند نامداری، قائم‌مقام و معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه در حاشیه این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امروز توفیق یافتیم به همراه معاونان و مدیران شهرداری کرمانشاه برای دیدار مؤمنان و اهالی منطقه یک در مسجد حضرت ولی‌عصر (عج) واقع در بلوار شهید بهشتی حضور پیدا کنیم و پاسخگوی مراجعان و شهروندان منطقه باشیم.

وی افزود: مراجعان بیشتر مشکلاتی در حوزه آسفالت معابر، ساخت‌وساز و استخدام داشتند که بر اساس بضاعت شهرداری تا آن‌جا که توانستیم برای عملیاتی شدن درخواست‌ها تلاش کردیم و این دیدارها همچنان به صورت هفتگی با مردم ادامه خواهد داشت.

عادل سلیمانی، شهردار منطقه یک کرمانشاه به خبرنگار ایمنا، تاکید کرد: امروز میزبان کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه در منطقه بودیم و قائم‌مقام شهردار کرمانشاه به همراه مدیران و معاونان، برای دیدار با اهالی در مسجد حضرت ولی عصر (عج) واقع در بلوار شهید بهشتی حضور یافتند و با بیش از ۱۰۰ نفر از مراجعان به گفت‌وگو نشستند.

وی تصریح کرد: بیشتر درخواست‌ها در مورد آسفالت معابر، فضای سبز، پاکیزگی محلات و استخدام بوده است؛ درخواست‌های مردمی بیشتر در محل با دستور ویژه قائم‌مقام شهردار کرمانشاه و تعامل مدیران شهرداری موجب رضایت مراجعان شد.

کد خبر 696411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.