آب شرب ۳ روستای شهرستان فراهان پایدار شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت:‌ با اتمام عملیات اجرایی مجتمع آب‌رسانی سلیم‌آباد شهرستان فراهان، آب شرب سه روستای سلیم‌آباد، هفته خانک و ونک در وضعیت پایدار قرار گرفت.

حشمت‌الله عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی کاهش بارندگی‌ها و خشکسالی اخیر و کاهش ذخایر منابع آبی، اجرای مجتمع آب‌رسانی سلیم‌آباد شهرستان فراهان با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال به اتمام رسید و آب شرب سه روستای سلیم‌آباد، خانک و ونک در وضعیت پایدار قرار گرفت.

وی افزود: در راستای تأمین آب پایدار در این سه روستا با جمعیتی بالغ بر دو هزار نفر، در سال گذشته یک حلقه چاه آب به عمق ۴۱ متر حفر شد که آبدهی آن ۱۰ لیتر بر ثانیه است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از دیگر اقدامات این شرکت را اجرای خط انتقال برق به طول ۱۲۰ متر و اجرای ۴۵۰ متر خط انتقال آب با قطر ۲۰۰ میلیمتر اعلام و خاطرنشان کرد: کار آب‌رسانی به این روستاها در یک حرکت جهادی و با وجود همه مشکلات مالی، اجتماعی، معارضان و تخصیص نیافتن اعتبار لازم انجام شد.

وی اضافه کرد: اواخر شهریورماه سال جاری، وضعیت آب روستای سلیم‌آباد در وضعیت مطلوب قرار گرفت و در مهرماه هم آب شرب روستاهای هفته خانک و ونک در وضعیت پایدار قرار گرفت.

کد خبر 696381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.