جلوگیری از ورود خودروهای سنگین به شهر بجنورد یک مطالبه عمومی است

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: مشکلات ناشی از ورود خودروهای سنگین به بجنورد نگرانی‌های زیادی را برای مردم ایجاد کرده و ساماندهی وضعیت فعلی یک مطالبه جدی و عمومی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام رضا براتی زاده امروز- بیست و چهارم مهر ماه- در بازدید میدانی از اماکن در نظر گرفته شده برای توقفگاه‌های خودروهای سنگین بجنورد، اظهار کرد: طرح‌های پیش بینی شده در این حوزه باید هر چه سریع‌تر اجرایی شود.

وی افزود: مشکلات ناشی از ورود خودروهای سنگین به داخل شهر نگرانی‌های فراوانی را برای مردم ایجاد کرده است و طبعاً ساماندهی وضعیت فعلی یک مطالبه بسیار جدی عمومی است لذا دستگاه قضائی این موضوع و نیز انتقال ترمینال مسافربری به خارج از شهر را پیگیری خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی با تأکید بر ضرورت مسئولیت پذیری بیشتر مدیران اجرایی گفت: موضوعات یاد شده باید در صدر اولویت‌های مسئولان قرار گیرد.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی و نهادهای نظارتی باید بیشتر به فکر مردم باشند تا از تداوم تحمیل تبعات منفی این مسائل پیشگیری شود.

براتی‌زاده تصریح کرد: در جریان این بازدید میدانی، مکان‌های پیش بینی شده به منظور اجرای طرح‌ها و جانمایی های صورت گرفته در ابعاد مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مدیران مربوطه نیز حسب مورد دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

وی با بیان اینکه تعامل مثبتی در راستای به ثمر رسیدن اجرای این طرح‌ها وجود دارد؛ افزود: دستگاه قضائی این موضوع را تا حصول نتیجه مطلوب با جدیت پیگیری خواهد کرد.

کد خبر 696365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.