اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار با هدف ساماندهی ترافیک شهر زنجان

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر زنجان گفت: بودجه ترافیکی شهر زنجان در سال جاری، ۲۰ میلیارد تومان است.

سعید نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه جلسات متعددی با پلیس راهور برای حل مشکل حمل‌ونقل و ترافیک شهری انجام شده است، اظهار کرد: شرایط کنونی ترافیک در شهر زنجان باید حل شود.

وی با اشاره به اینکه در جلسه با پلیس راهور درخواست‌های پلیس برای تجهیز مانیتورینگ و دوربین‌های هوشمند ارائه شد، افزود: مقرر شده است با کمک شهرداری این سیستم مجهزتر شود.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر زنجان خاطرنشان کرد: در بودجه سال بعد دوربین‌های هوشمند تعریف خواهد شد که نیازی به حضور کاربر ندارد و تخلفات را خود به خود ثبت می‌کند، رویکرد شورای اسلامی شهر و پلیس هوشمند شدن تقاطع‌ها است تا هم ترافیک کمتر شود و هم تخلفات کاهش پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر به دنبال انتخاب یک پیمانکار برای نگهداری از چراغ‌های راهنمایی و اصلاح آن‌ها است، اضافه کرد: به‌طور قطع این موارد کمک بسیاری به حل مشکلات ترافیکی خواهد کرد.

نجفی با اشاره به اینکه بودجه سال جاری شهرداری در حوزه مدیریت ترافیک و نصب علائم ترافیکی ۲۰ میلیارد تومان است، گفت: این رقم به غیر از بودجه اختصاص یافته در حوزه اصلاح هندسی تقاطع‌ها و بودجه بوده و برای احداث محور شهیدان کریمی انجام شده است.

کد خبر 696347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.