نزاع ۲ نفره منجر به قتل جوان ۲۸ ساله شد

فرمانده انتظامی مراغه از وقوع نزاع و درگیری منجر به قتل جوان ۲۸ ساله در این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل پس از چند ساعت با تمهیدات پلیس خود را معرفی کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ توحید فارسی صبح امروز _دوشنبه بیست‌وچهارم مهرماه_ اظهار کرد: در پی اعلام یک فقره نزاع و درگیری در یکی از محلات این شهرستان بلافاصله مأموران انتظامی برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی افزود: با حضور و بررسی‌های میدانی اولیه مأموران مشخص شد که دو جوان ۲۲ و ۲۸ ساله به علت اختلافات شخصی با یکدیگر درگیر شده‌اند و جوان ۲۲ ساله با ضربات چاقو از ناحیه قفسه سینه جوان ۲۸ ساله را مجروح کرده که بلافاصله به بیمارستان منتقل شده است.

فرمانده انتظامی مراغه خاطرنشان کرد: مصدوم با وجود تلاش کادر پزشکی به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد. قاتل با تمهیدات پلیسی خود را معرفی کرد و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ فارسی تاکید کرد: خانواده‌ها باید با نظارت بر رفتار جوانان و نوجوانان به کنترل هیجانات آن‌ها در این سنین اقدام کنند و از شهروندان درخواست می‌شود تا آستانه صبر خود را بالا ببرند تا دیگر شاهد وقوع این‌گونه موارد ناگوار نباشیم.

کد خبر 696319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.