اختصاص ۱۲ هزار میلیارد ریال اعتبار برای رفع مشکل ترافیک همدان

شهردار همدان گفت: ۱۲ هزار میلیارد ریال اعتبار از مجموع ۳۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بودجه امسال شهرداری برای رفع مشکلات و مسائل ترافیکی این شهر اختصاص پیدا کرده است.

به گزارش ایمنا، سیدمسعود حسینی امروز _دوشنبه بیست‌وچهارم مهرماه_ در دیدار با شهروندان کوی ستایش واقع در منطقه ۲ شهرداری همدان اظهار کرد: اجرای طرح مطالعاتی تقاطع غیرهمسطح میدان مدرس و بهشتی، خریداری ۱۲ دستگاه اتوبوس، نوسازی و بازسازی ۴۰ دستگاه اتوبوس و نوسازی ۵۰۰ دستگاه تاکسی و ون فرسوده را از اقدامات صورت گرفته طی امسال در حوزه حل مسائل ترافیکی دانست.

وی توزیع گسترده آسفالت در سطح معابر شهر همدان را از رویکردهای اصلی مدیریت شهری دانست و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰۰ هزار تن آسفالت‌ریزی در معابر شهر همدان انجام شده است که تلاش داریم در سال آینده این مقدار افزایش پیدا کند.

شهردار همدان اصلی‌ترین مأموریت مدیریت شهری را توجه به بخش سرمایه‌گذاری دانست و خاطرنشان کرد: هم‌اکنون با پیگیری و تحقق ۱۱ پروژه سرمایه‌گذاری، ۲۰۰ هزار میلیارد ریال آورده نصیب شهر همدان می‌کند که تأثیر خوبی بر زندگی شهر و شهروندان خواهد داشت.

حسینی با اشاره به آشنایی شهرداری با مشکلات کوی ستایش ابزار امیدواری کرد: با توجه به امکانات و بودجه‌ای که در اختیار است، قسمتی از مشکلات و نیازهای این منطقه رفع شود و کیفیت بالای زندگی و آسایشی که حق ساکنان این منطقه است، ایجاد شود.

وی اضافه کرد: حل نیازها و مشکلات کوی ستایش را مورد تاکید قرار داده‌ایم که در این راستا احداث فضای سبز و انجام کارهای عمرانی در این منطقه در بودجه امسال مصوب شده و به نتیجه رسیده است.

شهردار همدان تاکید کرد: رویکرد شورای اسلامی شهر و شهرداری همدان رسیدگی و توجه به اجرای کارهای عمرانی، خدماتی و فرهنگی در مناطق کمتربرخوردار است که در گذشته خیلی به این مسائل توجه نشده بود.

حسینی با تاکید بر ارتقای کیفیت زندگی در کوی ستایش گفت: تجهیز پارک به ست‌های بازی، تأمین آب پارک، تملک زمین برای حسینیه و تعیین تکلیف املاک در کمیسیون ماده ۵، روشنایی معابر و لکه‌گیری آسفالت در معابر و کوچه‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: طرح گردشگری و فرهنگی برای تپه حاج عنایت تدارک دیده شده است که در حال جذب سرمایه‌گذار هستیم تا شاهد رشد و توسعه در این منطقه باشیم.

شهردار همدان با اشاره به اولویت‌بندی اجرای طرح‌ها در مناطق مختلف شهر گفت: رفع مشکلات این منطقه نیازمند بودجه مناسبی است که پس از ارزیابی کارشناسی و مصوبه شورای اسلامی شهر بتوانیم دغدغه‌های ساکنان کوی ستایش را رفع کنیم.

منبع: ایرنا

کد خبر 696296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.