اجرای طرح های ۱۶ گانه مصباح برای مقابله با جنگ نرم

ارشد عقیدتی سیاسی ارتش در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: طرح‌های شانزده‌گانه مصباح با هدف مقابله با جنگ نرم در سطح کارکنان، خانواره و سربازان وظیفه در تمام یگان‌های ارتش در حال اجرا است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره دستاوردهای سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اظهار کرد: انجام فعالیت‌های فرهنگی قرآنی و برگزاری دوره‌های بصیرت‌افزایی برای خانواده‌ها از جمله مهم‌ترین فعالیت‌های سازمان عقیدتی سیاسی ارتش است.

وی افزود: اگر در حال حاضر مشاهده می‌شود که نیروهای مسلح ما در مباحث سیاسی و اعتقادی ضربه نمی‌خورند و جبهه خاصی را حمایت نمی‌کنند و همواره پیرو خط واحد و خط ولایت هستند، بی‌ارتباط با همین فعالیت‌های عقیدتی و آگاهی‌بخشی سیاسی نیست.

ارشد عقیدتی سیاسی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای طرح‌های شانزده‌گانه مصباح در سطح یگان‌های ارتش با هدف مقابله با جنگ نرم، خاطرنشان کرد: این طرح‌ها هم برای کارکنان، هم خانواده‌ها و هم برای نیروهای وظیفه اجرا می‌شود.

وی در خصوص برنامه‌های مرتبط با سازمان تصریح کرد: شرکت در نماز جمعه، دیدار با امام جمعه اصفهان و سرکشی از کانون بازنشستگان از جمله برنامه‌هایی است که در این سازمان اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام قاسمی در خصوص برنامه‌های مرتبط با سربازان وظیفه گفت: نشست‌ها و دیدارهای چهره به چهره با سربازان از ناحیه فرماندهان و مسئولان ارشد سازمان از جمله این برنامه‌ها است که در پی آن تقریباً ۹۰ درصد مشکلات آنها برطرف می‌شود.

کد خبر 696273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.