نرم‌افزار «اصپاک» الگویی برای تمام کشور است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیران شهرداری اصفهان از گذشته در حوزه مدیریت پسماند خوب عمل کردند و در حال حاضر با ارائه نرم‌‎افزار «اصپاک» وضعیت بهتر می‌شود؛ این اقدام برای تمام کشور الگو است.

محمد نورصالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به مشکلات جمع‌آوری پسماندها در شهرها اظهار کرد: با ورود بعضی مجموعه‌های غیر رسمی برای جمع‌آوری پسماندهای شهری در اصفهان، این فرایند با مشکلاتی روبه‌رو شده بود.

وی افزود: این ابتکار سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان که شهروندان بتوانند با استفاده از نرم‌افزار «اصپاک» به‌صورت منظم و مدیریت شده در زمان دلخواه و در عین حال با دریافت امتیازات تشویقی، همانند بیمه آتش‌سوزی منازل، پسماند خود را تحویل دهند، اقدام خوب و مبتکرانه‌ای است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امیدوارم نرم‌افزار «اصپاک» کمک کند تا جمع‌آوری و مدیریت پسماند بهتر از گذشته انجام شود و همزمان در رابطه با تولید پسماند کمتر و تفکیک آن‌ها در مبدا فرهنگ‌سازی انجام شود تا مواد قابل بازیافت به سرعت و با روش‌های بهداشتی تحویل سازمان پسماند شود.

وی با اشاره به جایگاه خوب اصفهان در حوزه مدیریت پسماندها در کشور، تصریح کرد: امیدواریم متولیان این امر در سایر شهرهای کشور بتوانند در این زمینه اقدامات مثمر ثمر انجام دهند؛ مدیران شهرداری اصفهان از گذشته در حوزه مدیریت پسماند خوب عمل کردند و در حال حاضر با ارائه نرم‌‎افزار «اصپاک» وضعیت بهتر از قبل نیز می‌شود و این اقدام برای تمام کشور الگو است.

کد خبر 696269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.