همه برای کسب مدال طلا در هانگژو تلاش می‌کنیم / حریفان را دست کم نمی‌گیریم

ملی‌پوش اصفهانی تیم تکواندوی جانبازان و معلولین کشور گفت: همه ما برای کسب مدال خوش‌رنگ طلا تلاش می‌کنیم و امید داریم تا در هر پنج وزن به مدال طلا دست پیدا کنیم.

رومینا چمسورکی پیش از اعزام به مسابقات پاراآسیایی هانگژو، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: دو سال است که به‌طور مداوم در اردوهای تیم ملی هستیم تا به اهداف اصلی که مسابقات پاراآسیایی و پاراالمپیک است برسیم و در آن مسابقات خوب ظاهر شویم.

وی افزود: نزدیک به سه ماه است اردوی آماده‌سازی اصلی برای مسابقات هانگژو آغاز شده است. قبل از این اردو به مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی لبنان برگزار شد، اعزام شدیم که در آن مسابقات موفق به کسب مدال نقره شدم.

ملی‌پوش تیم تکواندوی جانبازان معلولین کشور گفت: بیست‌وششم مهرماه به هانگژو اعزام خواهیم شد، اما مسابقات پاراتکواندو از سی‌ام مهرماه آغاز خواهد شد، یکم آبان‌ماه وزن‌کشی داریم و دوم آبان‌ماه نخستین مسابقه‌ام خواهد بود.

وی ادامه داد: تیم از لحاظ آمادگی جسمانی و روحی در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد. به دلیل اینکه تمرینات با برنامه‌ریزی دقیق و خوب پیش رفت، به آمادگی خوبی رسیدیم. امیدوارم بهترین نتیجه را کسب کنیم و جواب زحمات کادر فنی را بدهیم.

چمسورکی تصریح کرد: هیچ‌کدام از حریفان را دست کم نمی‌گیریم. چین، کره جنوبی، تایلند، ژاپن و قزاقستان رقبای سخت و دشواری به‌شمار می‌روند، اما همه ما برای کسب مدال خوش‌رنگ طلا تلاش می‌کنیم و امید داریم تا در هر پنج وزن به مدال طلا دست پیدا کنیم.

وی در خصوص حمایت کمیته پاراالمپیک اظهار کرد: کمیته پاراالمپیک همیشه و در هر شرایطی حامی تیم پاراتکواندو بوده است. فدراسیون هم از نظر امکانات و خوابگاه شرایط ایدئالی را برای تیم فراهم کرده است تا تیم به نتیجه خوبی دست پیدا کند.

کد خبر 696250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.