پایان هفته نهم لیگ برتر فوتسال با پیروزی گیتی‌پسند / مس سونگون در تعقیب شاگردان کشاورز

هفته نهم لیگ برتر فوتسال با پیروزی تیم‌های مدعی مقابل حریفان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته نهم فصل بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور پس از وقفه‌ای در حدود ۱۶ روز بالاخره امروز _یک‌شنبه بیست‌وسوم مهرماه_ با انجام هشت بازی به‌صورت همزمان از ساعت ۱۶ پیگیری شد و در نهایت تیم‌های مدعی توانستند از سد رقبای خود عبور کنند.

شهرداری ساوه یک - آلومینیون اراک صفر

در یکی از بازی‌های میانه‌جدولی‌ها، تیم فوتسال شهرداری ساوه میزبان آلومینیوم اراک بود و توانست در یک بازی بسته و کم‌موقعیت، با تک‌گلی که حمیدرضا مرادیان به‌ثمر رساند از سد سبزپوشان اراکی عبور کند.

کراپ‌الوند ایرانیان ۲ - سفیرگفتمان تهران ۱

تیم فوتسال کراپ‌الوند قزوین با علیرضا افضا روی دور پیروزی افتاده و توانست تیم سرسخت سفیرگفتمان تهران را شکست دهد؛ سعید ممبینی و محمد زارعی گلزنان کراپ‌الوند بودند و علی خلیل‌وند موفق شد تنها گل سفیرگفتمان را وارد دروازه میزبان کند.

پالایش‌نفت بندرعباس ۲ - فولادزرند ایرانیان ۱

تقابل پالایش‌نفت بندرعباس و فولادزرند ایرانیان دیگر دیدار نزدیک و حساس در هفته نهم لیگ برتر فوتسال بود که در نهایت پالایش‌نفت با دو گل امیررضا خون‌جهان و محمدرضا بازیار برنده از زمین خارج شود و برای فولادزرند هم پوریا گلشنی گلزنی کرد.

گهرزمین سیرجان ۷ - آناصنعت قم ۲

فقط دو بازی پرگل در هفته نهم وجود داشت که یکی از آن‌ها در سیرجان رقم خورد؛ گهرزمین موفق شد در یک بازی سرتر و پرموقعیت هفت گل به آناصنعت قم بزند که سهم مهدی دهقان‌نژاد و بهروز اسدی دو گل بود و محمدطاها نعمتیان، محمد نجف‌زنگی و مانی فاتح هرکدام یک‌گل زدند. مسعود عباسی هم هر دو گل آناصنعت را به‌ثمر رساند.

گیتی‌پسند اصفهان ۲ - فرش‌آرای مشهد ۱

در سالن پیروزی اصفهان یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته برگزار شد و برنده آن طبق روال هفته‌های گذشته گیتی‌پسند بود. گیتیزن‌ها در یک بازی نزدیک و سخت به‌هر شکلی که بود توانستند دو بر یک مقابل فرش‌آرای مشهد پیروز شوند تا نهمین برد پیاپی آن‌ها به‌ثبت برسد. وحید ندری (گل‌به‌خودی) و کیانوش شیرپور گلزنان گیتی‌پسند بودند و سجاد امانی برای فرش‌آرا گل زد.

مس سونگون ورزقان ۶ - پوشاک‌حافظ ساری ۱

مس سونگون ورزقان که نمی‌خواست اختلافش با گیتی‌پسند بیشتر شود در خانه خود توانست پوشاک‌حافظ ساری را با شش گل مجازات کند؛ حمید احمدی دو گل، حسین سبزی، فرهاد فخیم و بهروز عظیمی به‌همراه طاها مرتضی (گل‌به‌خودی) هرکدام یک‌گل به‌ثمر رساندند.

مقاومت البرز صفر - سن‌ایچ ساوه ۲

در البرز اما نتیجه جالبی رقم خورد و در روزی که همه تیم‌های میزبان به پیروزی رسیده بودند، سن‌ایچ ساوه مقابل مقاومت البرز دو بر صفر برنده شد؛ علی مروتی زننده هر دو گل سن‌ایچ ساوه بود تا این تیم تنها برنده میهمان در هفته نهم لیگ برتر لقب بگیرد.

کد خبر 696198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.