آسمان تهران بارانی می‌شود / صدور هشدار نارنجی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران از صدور هشدار نارنجی احتمال وقوع تند باد و بارش باران در پایتخت خبر داد و گفت: مردم از تردد و اتراق کنار مسیل‌ها و صعود به ارتفاعات بپرهیزند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حامد یزدی‌مهر، امروز_ یکشنبه بیست‌وسوم مهرماه_ در جمع اصحاب رسانه از صدور هشدار نارنجی باد شدید و بارش باران در استان تهران خبر داد و اظهار کرد: این هشدار طبق اعلام هواشناسی از بعدازظهر فردا دوشنبه بیست‌وچهارم تا صبح سه‌شنبه بیست‌وپنجم مهرماه تداوم خواهد داشت.

وی با اشاره به منطقه اثر صدور هشدار نارنجی افزود: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی در ارتفاعات به ویژه شمال و شمال غرب استان تهران شاهد وقوع رگبار و رعدوبرق شدید، وزش باد خیلی شدید، احتمال بارش تگرگ و در قله‌ها بارش برف و کولاک خواهیم بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با بیان اینکه در نیمه جنوبی استان تهران نیز با رگبار پراکنده باران گاهی رعدوبرق، وزش باد شدید تا خیلی شدید و تندباد لحظه‌ای، مناطق مستعد با احتمال گرد و خاک مواجه خواهیم بود، گفت: از ساکنان این مناطق می‌خواهیم از حضور در ارتفاعات و زیر درختان فرسوده و تابلوهای تبلیغاتی و بناهای نیمه‌ کاره خودداری کنند.

وی در خصوص احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌ها، آب‌گرفتگی معابر، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها، و احتمال صاعقه نیز هشدار داد و اضافه کرد: شهروندان از تردد و اتراق در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها بپرهیزند.

کد خبر 696170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.