آینده‌داران هنرهای آیینی در فراخوان «آینده در آیینه» شرکت کردند

دبیر اجرایی فراخوان آینده در آیینه گفت: فراخوان استعدادیابی «آینده در آیینه» فرصتی برای احیای هنرهایی است که در حال از بین رفتن هستند.

منصور قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه برنامه «آینده در آئینه» زیر نظر دفتر ملی آئینی اصفهان برگزار می‌شود، اظهار کرد: پیش از این تا مرحله نیمه‌نهایی مسابقه انجام شده است و کلاس‌های آموزشی را نیز با اساتید برتر کشور برگزار کرده‌ایم.

وی با اشاره به در پیش بودن مرحله نهایی افزود: در این مرحله مسابقه نقالی و شبیه‌خوانی و در آینده نیز مسابقه نمایش‌های روحوضی را داریم.

دبیر اجرایی فراخوان آینده در آئینه در خصوص آمار شرکت‌کنندگان این فراخوان اعلام کرد: ۱۴۰ نفر در این فراخوان شرکت کردند که اکنون ۴۵ نفر به مرحله نیمه‌نهایی رسیده‌اند.

وی در خصوص اهداف برگزاری این مسابقات تصریح کرد: با توجه به اینکه هنرهایی مانند نقالی در حال از بین رفتن بودند، هدف از برگزاری این فراخوان کشف استعدادهای سراسر کشور در این زمینه بود، از طرفی سعی بر این بود که این هنرها به درست‌ترین سبک و شیوه ممکن اجرا شود تا با برطرف کردن ایراداتی که داوران از شرکت‌کنندگان می‌گیرند، به سطح ایدئالی از این اجراها برسند، بر همین اساس تاکنون استعدادهای بسیار خوبی در سطح کشور کشف و ایرادات آن‌ها در کلاس‌های آکادمی برطرف شده است.

آینده‌داران هنرهای آیینی در فراخوان «آینده در آئینه» شرکت کردند

کد خبر 696160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.