کشف محموله ۲۰ میلیارد ریالی باتری قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان خوروبیابانک از کشف محموله باطری‌های مستعمل قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ایمنا و نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ سیدرضا علوی اظهار کرد: مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید رشیدی فرماندهی انتظامی شهرستان خوروبیابانک در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز، حین کنترل خودروهای عبوری، به یک دستگاه خودروی کامیون کشنده مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداختند که در این عملیات از قسمت باری خودرو ۳۱ تن باتری خارجی مستعمل کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خوروبیابانک با بیان اینکه محموله مذکور بدون مدارک قانونی و معتبر گمرکی و به صورت قاچاق تهیه شده بود، تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش محموله قاچاق مکشوفه را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان با سودجویان، قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله می‌کند و شهروندان نیز در صورت اطلاع از هرگونه اقدام مجرمانه در این زمینه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 696149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.